Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andet end IT- iværksættere på Amino?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ser det oftere og oftere, Amino er ved at få permanent mærkat som IT-iværksætter forum, senest hørte jeg Jesper Ø. i Martin Thorborgs interview omtale Amino som et IT-iværksætter forum - der må ske meget andet derude end IT men hvor er de folk henne? de har også brug for at debattere og få besvaret spørgsmål?

Da jeg selv i sin tid fik øjnene op for Amino var det for at få en virksomhed med et fysisk produkt op at køre, men det er bare så meget nemmere at gå igang med IT, specielt det økonomiske kan holdes lavt i opstartudgifter og man kan hurtigere få noget op at køre - men den ene webshop efter den anden åbnes i håb om at blive selvstændig, men de fleste bliver aldrig det folk havde håbet på, ligesom med rigtige virksomheder ophører de fleste igen eller videresælges for en slik fordi der er givet op.

Nu spørger jeg så, vil du fortælle om dit projekt og inspirere andre iværksættere med noget andet end IT, for at få lidt mere bredde på iværksætter fronten??

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja jeg er ikke idag iværksætter - har været det - har vel ansat + 350 gennem tiden - købe 15 virksomheder i 9 lande - solgt fra - til medabejdere eller franchise og hvad ved jeg - men min indgang til Amino var, at jeg lovede min søn hjælp med administrationssiden af et filmproduktionsselskab - som samme år producerede en spillefilm - og min indgang har derfor i høj grad drejet sig om alt andet end webshop o.l.

Idag svarer jeg ofte på småting fra webshops - regnskab og HR i hovedsagen - altid godt hvis man kan få nogle unge videre - men JA - rigtigt meget herinde er webshops - affiliate -CEO osv, og det skæmmer vel lidt i forhold til det genelle ord "iværksætter"

Det er dog nok dels sådan at det smitter i netop de kredse, spredes at IT osv - hør Amino - og tilsvarende kan det måske få andre til at holde sig borte

Jeg vil dog også tro, at netop IT/affiliate/ceo og webshop er det der startes langt mest af. Tænk også på, at mere og mere af detailhandlen går via webshops, så at der er flere i det område end der er i så meget andet, er ikke så underligt :)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er nu mange andre på Amino end it-iværksættere, det er bare dem der kommunikerer mest.
Prøv at se på Amino Virksomhedsbørs, eller Amino Kapital, der er tonsvis af andre erhvervs.
Så jeg vil mene at de andre blot er lidt mere stille.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:47

Tomme tønder buldrer mest Big Smile

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 10:50

Det har vel også noget at gøre med, at i dagens Danmark, og alle andre lande for den sags skyld, begiver sig mere og mere ud på nettet. Alting kører efterhånden over internettet, så man må gå udfra at sitet bare følger brugerne. 

Selvfølgelig er der også andre iværksættere på Amino, der ikke beskæftiger sig med IT, men tror bare hurtigt at de bliver "overdøvet", at de tonsvis andre opslag, fra IT-Iværksætterne.

Mvh.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:58

Der er nok også mange mange flere IT-iværksættere end iværksættere med fysiske ting. Da det koster næsten ingenting at starte op som IT-iværksætter i forhold til andre.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 11:06

Der er meget andet.. Men en stor del af folk der ikke er IT-iværkstættere har typisk også en del spørgsmål relateret til "IT". Det er ihvertfald hvad jeg ser.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:21

Nu har jeg da kontakter på nogle der trykker fysiske skilte, banner osv. som jeg ha fået her igennem Amino. Ser dem meget sjældent skrive ret meget herinde, da de bruger deres tid i deres butik og andre ting de synes er mere spændene end IT.

IT-folk sidder også med muligheden hele dagen!

Mvh Lasse   

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:01

Ja men jeg synes alligevel at diskussionen er vigtig. Det kan betyde at nogle holder sig væk hvis Amino får et image af at være et IT-forum.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:05

Det er rigtigt at der nok er en lille overvægt af IT-iværksættere - men som andre også skriver, så sidder man jo også foran sin computer hele dagen når man arbejder med IT, så man får nok bare lige svaret på et spørgsmål eller to mere end dem der står i butik hele dagen.

Jeg synes faktisk ikke det store problem er diversiteten på Amino - Det store problem som jeg ser er at mange af de iværksættere der får success forsvinder fra Amino. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)