Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andet end IT- iværksættere på Amino?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig med trådstarter.

Som e-handlende er der forsvindende lidt relevant debat her på Amino.dk (eller også drukner den). Jeg går selv andetsteds for at få inspiration og nyheder relevant for E-handel med fysiske produkter. Amino Forum er i min bog primært for B2B IT-iværksættere, der servicerer webshops (søgemaskine eksperter, grafiske designere, tekstforfattere osv osv), og så for de nysgerrige spirende iværksættere, som har forskellige opstarts spørgsmål.

Den anden site har aktivt forum med E-handlere der sælger fysiske produkter. Nyhederne, interviewsne og artiklerne er også målrettet mod samme gruppe. Så det kan altså godt lade sig gøre, og har nok ikke så meget at gøre med, hvem der er mest online.

Det er ikke fordi, at jeg vil beholde den anden site som en hemmelighed, at jeg ikke linker til den. Jeg vil bare ikke træde Amino over tæerne på deres eget forum. Så hvis jeg får ok fra Martin eller anden, så smider jeg linket op.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være "lettere" at blive IT-iværksætter når det gælder opstartomkostninger. At det så kan koster mange års hårdt arbejde at blive dygtig til det er en helt anden sag :-)

Der er der mange IT-iværksættere, der bidrager herinde. Jeg tror det kunne være til stor gavn for både IT-iværksætter - og ikke-IT-iværksættere, hvis sidstnævnte gruppe blev mere aktive herinde også. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Handler det ikke om, at man skal kunne foretage en bedre søgning af, hvad man egentlig ønsker at se på sin forside? Ligesom en avis har en forside, sport, indland, udland osv med flere underkategorier for hver, så burde det være det samme på Amino. 

Når jeg 1-2 gange om dagen gennemgår Amino, så skal jeg se på 4-5 sider for at finde de 2-4 tråde, som jeg gider læse. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jacobsen:

Handler det ikke om, at man skal kunne foretage en bedre søgning af, hvad man egentlig ønsker at se på sin forside? Ligesom en avis har en forside, sport, indland, udland osv med flere underkategorier for hver, så burde det være det samme på Amino. 

Når jeg 1-2 gange om dagen gennemgår Amino, så skal jeg se på 4-5 sider for at finde de 2-4 tråde, som jeg gider læse. 



Det kan du da sagtens.
Du fjerner bare de debatter du ikke vil se på:
http://www.amino.dk/forums/ForumSubscriptions.aspx 

Jeg kan dog ikke huske om det er en Plus feature.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg tror det kunne være til stor gavn for både IT-iværksætter - og ikke-IT-iværksættere, hvis sidstnævnte gruppe blev mere aktive herinde også. 

Tror ikke det ville kræve meget andet end en andne måde at vise forumoversigten på - online topics fylder bare for meget på forsiden, så det er meget der dør hurtigt.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:
Nu spørger jeg så, vil du fortælle om dit projekt og inspirere andre iværksættere med noget andet end IT, for at få lidt mere bredde på iværksætter fronten??

Jeg har indtil nu aldrig haft en bruger på Amino, men efter at have set dette indlæg følte jeg mig nødsaget til at bidrage med min historie :)

For knap halvandet år siden kom mig og en kammerat på den idé, at vi ville designe og sælge vores egne jakker af eget mærke. Vi begyndte derefter at lave en masse ideer til designs, og begyndte at sondere markedet for producenter der kunne producere efter vores design, med høj kvalitet som 1. prioritet. Nu har vi fået kontakt til en tillidsvækkende leverandør, som vi nok ender med at få et fint samarbejde med. Vores designs blev sendt derned, og vi tog med til Tyrkiet for at sikre os at det hele gik som det skulle. Nu har vi fået produceret vores første 500 jakker, og skal til September-Oktober på tur rundt i Danmark og Tyskland, for at finde distributører af vores jakker (Vi har allerede et par esser i ærmet ;) ). Vi håber på at det resultere i at give et OK overskud, og forhåbentlig vi kan leje lokaler en dag, og ikke kun nøjes med jakkerne, men også producere andre beklædningsgenstande. 

For mig har det altid handlet om at finde et område man gider at bruge sin tid på, og derefter bare sætte ind med masser af arbejde og research. Det der med at høre at internettet giver penge, og så bare prøve sig frem har egentlig aldrig været mig. Især fordi jeg også godt kan lide kontakten med kunder såvel som leverandører, og drømmen om at se en masse stilfulde mennesker i mit tøj overgår alt andet! :)

Håber det giver lidt blod på tanden, eller bare indsigt i at det hele ikke behøver at omhandle internettet.

Michael 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:
Der er der mange IT-iværksættere, der bidrager herinde. Jeg tror det kunne være til stor gavn for både IT-iværksætter - og ikke-IT-iværksættere, hvis sidstnævnte gruppe blev mere aktive herinde også.

Jeg er helt enig med dig, Gita.

Men der er jo også andre iværksættere end IT. Jeg har lige haft besøg af en af dem. Mikkel fra Friis Boligservice var her og foretage den månedlige vinduespolering. I øvrigt grundigt og spotless... :-)

Jeg havde set frem til at se den flotte elcykel fra en anden iværksætter, Johnny Nielsen. Men Mikkel var her i sin bil, som nu heldigvis er blevet repareret. 

Jo, der er andre iværksættere end vi IT-folk.

PS: Tillykke med fødselsdagen, Gita. Cake

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, 
Det er ikke utænkeligt. Jeg må indrømme jeg aldrig har tænkt over det.

John,
Mange tak :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)