Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min forsides URL fejler hos google

Side 9 ud af 11 (104 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 03:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JA ja så siger vi DET   Sig det til Jens

Htaccess og apache mod_rewrite  bliver brugt  af alle store php applications  magento wordpress    ja selv mysql phpadmin bruger det

Jeg kan ikke bruge flok som lyver KIM      DU prøver at bilde os allle ind at htaccess er workaround  og som ikke bliver buget   fordi jeg skal gå ind på jeres betalingsside

I er helt væk  langt væk

Og  lav du din hataccess i apache apache config file    så kan du lave lige så mange 301 redirect som du har CPU og RAM til :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:01

Nu synes jeg lige du går over stregen, bare en tand. At sige jeg lyver fordi jeg vil have folk til at betale for at gå ind og se de resultater jeg har fået i et indlæg jeg har skrevet for Thomas Rosenstand, er noget i overkanten af hvad jeg gider at høre på.

Først og fremmest fordi jeg ikke tjener en dyt på at folk betaler for at komme ind på e-universe, det er jo ikke min hjemmeside. Ud over det kan jeg ikke rigtig se en mening med at jeg skulle lyve.

Men tro du hvad du vil, tallene taler for sig selv, du kan jo bare lave en AB test og se tallene sort på hvidt, meget simpelt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 12:16

Men KIm    Kig her en msg fra jdMorgan  

tror du så en apache webserver så kan klar 20.000 301 redicts på en dag :-)  er det ikke ok for 90 % af alle websites i Danamrk  :-)     

msg:3143981
 7:17 pm on Nov 2, 2006 (gmt 0)

Too many redirects, regardless of how they're implemented, can cause performance problems. The impact would depend on how many redirects you have, the CPU/memory/disk performance of your server, and the number of HTTP requests you receive per unit time. The only way to tell is to test.

The performance can also be affected by whether the code is placed into a server config file such as httpd.conf or conf.d where it is compiled into 'native code' on server restart and executed directly for each HTTP request, or placed into per-directory .htaccess files, where the directives are interpreted for each request -- The technical terms "compiled" versus "interpreted" being the main difference highlighted here.

In addition, the directives can be scoped in httpd.conf/conf.d using <Directory> or <Location> containers, or in .htaccess where you can put the code into .htaccess files in specific subdirectories where it will execute only for requests for URLs that resolve to the subdirectory in which it resides. This scoping approach can make a big performance difference, but at the cost of more complex maintenance.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:22

Ja du er god til at kopiere kan jeg se Skype-BigSmile, men ud over det kan jeg ikke rigtig se hvad det er du prøver at opnå ved den kopiering af et indlæg.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 12:27

Det er for at forlælle dig at htaceess  bruger CPU og memory   jo større ens server er jo flere 301 redirect kan du klare per min på din server :-)  

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 12:30

Men Jens alt held og lykke med din super side    pas nu  på din performance  - du har vel over 20 k besøg per dag     

og kim du taler om performance,    er jo kun et issue hvis du har for mange besøg - 

så din apache web ser ikke kan følge med mere    jeg har aldrig selv set det :-(   

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:34

Jep det ved jeg jo godt, men det er jo slet ikke det jeg overhovedet siger noget om. Jeg fortæller hvilken indflydelse det har at bruge den forkerte metode til fx redirect.

Men vil du ikke indse eller for den sags skyld teste det, ja så har vi ikke rigtig noget at diskutere. Det nytter ikke noget at afsøge nettet for at finde et svar, når du endnu ikke har forstået hvad det er jeg siger ;)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:37

htaccess til jens:

og kim du taler om performance,    er jo kun et issue hvis du har for mange besøg - 

så din apache web ser ikke kan følge med mere    jeg har aldrig selv set det :-(  

Kan ikke rigtig se din logik

- på det ene tidspunkt siger du til jens at man skal tænke sig om før man bygger en hjemmeside

- men nu siger du så at man først skal gøre det korrekt når det er et problem, frem for allerede fra start at have taget hånd om det problem ;)

det er noget ulogisk det du siger, må jeg nok erkende.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Aug 12
Skrevet kl. 13:58

Kim   hvis din hjemmeside får for mange besøg  er det hardware og ikke software eller PHP kode   :-)

Kim du har ikke ret   -   hvis din apache webserver ikke kan klar al din trafik    så   skal du ha en større webserver og det er  hardware

og det samme gælder hvis din webserver ikke kan  klare alle  dine 301 redirect´s  og din performance halter på din server   skal du have en større server til din webserver

men jeg tænker vi taler om 20 - 50  K besøg per dag      ikke bare 100 - 1000 

Kim er du virkelig ikke kloger end det  ???   Du Snakker og snakker kim     

PS  man skal da altid tænke sig om før man lave sin hjemmeside   

Side 9 ud af 11 (104 indlæg)