Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificeret feed-back søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en magento webshop www.poo-pourri.dk  (1. april) og undrer mig over, hvorfor jeg ikke konverterer mere. Bouncingrate er 44 og konvertering er 3,56. Det er ALT for langsomt selvom jeg kan læse, at de tal faktisk er udemærkede. Har haft 2000 besøgende

Har du nogen ide til forbedring at sitet? Har hørt flere gange, at siden er let at finde rundt i og orientere sig i samt køb er let at gennemføre.

Al hjælp/sparring modtages med kyshånd. God dag til dig. Tine

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 11:07

Et link til siden ville hjælpe :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:08

Jeg tror du skal "smide" et link, hvis der skal være nogen mulighed for kvalificeret hjælp ....

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 11:17

UPS....www.poo-pourri.dk

TAK

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:36

overdrevet titlen på siden den er langt over 200 tegn hold jer indenfor 70 tegn det kan have en seo fordelog det ser pænere ud

social medier der mangler google plus på siden

giv alle billederne titler og tags derved en chance de alle findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 21:00

tak for svar. Men der er vel ikke for få besøgende eller fordi jeg ikke kan findes. Jeg tænker nærmere, hvorfor der ikke konverteres. Jeg sidder med verdens bedste produkt der bare virker. Når først man har prøvet det går man ikke uden!

Så hvordan få jeg det budskab ud?? Hilsen Tine

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:23

Der er flere ting ved din side, der får den til at se uoverskuelig og uprofessionel ud.

Jeg kan sådan set godt se det hyggelige i "Poo World" og en toiletkumme som indkøbskurv, men jeg tror ikke, det er hensigtsmæssigt. Teksten lægger meget vægt på - og får brugeren til at tænke på - problemet "Det er ulækkert" i stedet for løsningen "Få frisk duft hver gang". Du bruger mange ord som "pinligt" og "tabu" - du skal bruge "frisk duft", "lettelse" osv. i stedet.

Udskift et afsnit som "Og vi kender også alle til at gå ind på et toilet, der mildest talt ikke har en duft af roser og violer – yderligere uddybning behøves næppe om uønsket "duft"." til "Ville det ikke være en lettelse, hvis du altid kunne forlade et toilet, der duftede friskt og rent? Det kan du nu."

Menuen under Poo World er uoverskuelig. Bare kald den "Mænd", "Kvinder" osv. - drop "til" og "køb her".

Ryk kurven op som det øverste i venstremenuen, herefter henholdsvis produkterne, fragtinfo og betalingskort.

Brødteksten er rodet. Gør dine overskrifter lidt større i forhold til resten af teksten og lav lidt mere luft til det ovenstående afsnit. Sæt lige højremargen.

Undlad "HER" som ankertekst og erstat med "Se alle produkter til kvinder" eller noget tilsvarende. Lad være med at linke til forhandlere - der er ingen grund til at sende kunderne offline, når de er klar til at købe.

Siden trænger også til en gang korrektur - der er mange stavefejl.

Første step af dit checkoutflow ser godt ud - hvis du kan, så udskift "Gennemfør ordre" til "Gå til betaling".

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 11:39

Tusind tak for din tid. Jeg har forsøgt at lave det som jeg kan (siden er hosted) så jeg kan ikke flytte kurven og ændre "gå til betaling".

En ting er jeg dog sikker på - der er ikke stavefejl. I så fald HVOR??? Jeg er meget pernittengryn med stavning så den kan jeg ikke forstå.

Håber det ser bedre ud nu. God dag til dig. Tine

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:43

Tine:
En ting er jeg dog sikker på - der er ikke stavefejl. I så fald HVOR??? Jeg er meget pernittengryn med stavning så den kan jeg ikke forstå.

Der er så mange, at det er et lidt håbløst projekt at remse dem alle sammen op, men du kan da få et par stykker:

"istedet", "Poo Pourri's", "duft univers", "ml."

Derudover er der mange steder for mange eller for få mellemrum, 2 eller 4 prikker i stedet for 3 osv.

For at skære ind til benet: Hvis du synes, teksten er fejlfri nu, kan du ikke selv rette fejlene - derfor bør du få en korrekturlæser på.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 13:45

Det kan være jeg bør overveje det. Du skal i alt fald have tak.

Håber det blev bedre - men det må tiden vise....T

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)