Hejsa alle! Jeg syr børnetøj på bestilling og bliver af butikker jævnligt spurgt om jeg vil sælge til deres butik. Problemet er at jeg ikke aner hvordan proceduren skal foregå. De tager jo gerne 2½-3 gange mere i pris for deres varer. Skal jeg så sælge mit tøj til dem så meget billigere? For så tjener jeg da minus på tøjet. Der går jo meget tid med at sy det. Jeg kunne utrolig godt tænke mig at høre fra nogle som sælger børnetøj engros. Hvordan bærer i jer ad? Det ville også være fint at høre fra en butik som køber børnetøj engros... Håber at få lidt start hjælp her! Mange hilsner Linda PS: er der nogen der kender til M-Kristensen i Polen og hendes priser på at få produceret børnetøj hos hende...? |
Engros salg af børnetøj....Søger hjælp
- 1
Som jeg ser på det sælger du dit tøj for billingt... Det som man som regel laver, er at man har to priser.. En pris til slutkunder : Denne pris skal du helst tjene ret meget på Så har du en pris til butikker der køber af dig, de skal i fleste tilfælde have ca 30-40% rabat af prisen.. og da skal du stadig tjæne lidt på det.. En anden mulighed er at du kun sælger til butikker, så har du altid en fast pris Håber det hjalp.. Roi |
HEJSA JEG VIL GERNE DET SAMME, KAN VI MÅSKE MAILE LIDT SAMMEN OM HVILKET RÅD VI FOR. JEG HAR EN SALON I KOLDING OG DERFRA VIL JEG GERNE KUNNE SÆLGE NOGET BØRNE TØJ ... MAIL MIG ENDELIG PÅ KAJDI@OFIR.DK ELLER HVIS JEG KUNNE FÅ LOV TIL AT KØBE TØJET AF DIG OGSÅ VIDER SÆLGER JEG DET
|
Hej Linda... Jeg går med tanker om at starte en netbutik med børnetøj.. På baggrund af dette ville jeg høre dig om du eventuelt kunne være interesseret i at sælge dit tøj videre til mig?? Jeg vil utolig gerne se dit tøj og høre mere om dine priser.. Håber på at høre fra dig via mail til en start.. Min mail er Michaelouise@hotmail.com. mange hilsner Louise |
Hej Linda Jeg ejer netbutikken Smaahjerter.dk der har eksisteret i 2 1/2 år nu og er derfor ved at have en del erfaring med indkøb af børnetøj. Generelt set er der en avance på børnetøj på 50 %. Dvs at du skal gange din salgspris uden moms med 2,5 får at få butikkernes ud-pris. Det kan være utrolig svært at få til at hænge sammen når man syer tøjet selv. Derfor vil jeg opfordre dig til, at få tøjet produceret i østen. Det er selvfølgelig et ret stort skridt at tage, men du kan forsøge at få dig ind under et af de større mærker. Forstået på den måde, at du designer tøjet men får det produceret på deres fabrikker og dit tøj sælges fra deres sælgere. Hvor stor en avance du får ud af dette kan jeg ikke sige, men du får mulighed for at fokusere på selve design-processen. Hvis det er det du ønsker. Vi har et mærke i butikken, der netop kører på denne måde. Det er super smart for designeren, for hun får mulighed for at fokusere på det hun er bedst til og samtidigt få tøjet ud i en masse butikker. Samtidig giver det "det større mærke" mulighed for at tilbyde deres kunder et bredere og mere spændende sortiment. Rigtig meget held og lykke :-) Mai-Britt |
Hej Jeg sælger børnetøj via homeparties. Vil da gerne kikke lidt nærmere på dit tøj. Send mig en mail. på tina-fyn@sol.dk |
Hej Linda Jeg er iværksætter og ejer af en lille e-shop, som sælger babytøj. www.smart-babytøj.dk Jeg kunne godt tænke mig at se nogle billeder af dit tøj, hvis altså du laver tøj i de helt små størrelser :0) Min mail er: info@smart-babytoej.dk MVH Trine |
Hej Linda; Jeg er importør/grossist/agent for nogle børnetøjsmærker, og jeg kan bekræfte at butikkerne som minimum skal gange en indkøbspris ex moms med 2,5. Der findes vist ikke butikker der kan gå under den avance. I avancen skal en butik ha' dækket momsen, lokaleleje og det som hører under der, annoncering, personale, fejlkøb m.v. så det er slet ikke en urimelig avance. Hvis du vælger at sælge dine produkter til butikker, skal du ha' justere dine priser ind (det som du sælger b2c), så dine vejl. udsalgspriser ikke ligger under det som butikkerne kan sælge til. Har du spørgsmål til det at være leverandør til børnetøjsbranchen er du meget velkommen til at skrive el. ringe til mig. Jeg kan fanges på ad@myagenzy.dk el. 72 42 55 05 Og så i øvrigt stort tillykke med at du laver så smart tøj at der er bud efter det Hilsen Annette |