Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til net handel :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra St. Lyngbyvej
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Amino.

Jeg ønsker at opstarte min egen nethandel. Jeg har en masse gode idéer til hvordan, jeg gerne ville føre den, og har tænkt meget over hvordan jeg gerne vil have hjemmesiden til at se ud. Jeg er arbejdsløs lige nu, så jeg har ikke så meget at miste lige nu. Jeg har ikke job jeg skal opsige, ej heller faste tider jeg skal møde på, så jeg har masser tid til at koncentrere mig om min nye idé.

Her kommer mine spørgsmål:

1) Jeg har ingen idé om hvordan jeg kommer igang??

2) Da jeg ikke har noget arbejde, et det = med ingen kapital!!

3) Jeg overvejer at starte op for mig selv, med mulighed for at udvide, hvis det går godt, og måske gerne have medarbejder, hvis det er til det!!

4) Har I nogle gode råd til hvordan jeg kommer i gang, uden at skulle stifte mig for stor en gæld??

Som sagt har jeg en masse idéer til hvordan jeg gerne ville have det hele, men mangler proffesionel rådgivning, så håber at i kan hjælpe mig.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 19:29

Sådan som du skriver det, lyder det som om at du vil leve fuldtid af det fra dag 1?
Hvis det er hensigten at starte op fuldtid fra start, tror jeg du skal skyde en hvid, blå eller sort (du bestemmer selv) pil efter det. :)

Det kræver et stor startkapital, til at købe varer ind til den rigtige pris, og samtidig en masse god omtale, hvor man fra dag 1 kommer på alle tv-skærme med kanon tilbud. Lidt ala da WUPTI kom til verdenen, hvis du husker dette.

Men hvis du derimod har tænkt dig stille og rolig at starte det op, og få mere og mere handel, jamen så er der da gode muligheder.

Nå, skal også svare på dine spørgsmål: :)
1: Jeg syntes du skal starte med at lave en forretningsplan over hvordan du har tænkt dig at gribe det hele an, både med hvordan du har tænkt dig at skaffe kapital og hvor længe du har tænkt dig der skal gå inden den skal begynde at lave penge osv.

2: Hvis du overhovedet ingen opsparing har? Jamen så ser det nok lidt sort ud. For tvivler på at banken vil låne dig penge til sådan en start, hvis du ikke engang har job.

3: Tror måske du skulle overveje at slappe af med hensyn til at tænke på at udvide med en medarbejder fra starten af. Der skal tjenes en del penge, inden dette kan lade sig gøre. :)

4: Melder pas. :)

Men mit gode råd er, tænk dig om inden du gør noget overilet, og lav en god forretningsplan. Og sidst men ikke mindst, forhold dig kristisk til din ide så du ikke ser dig blind på ideen. :)

// Daniel Poulsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med slutningen!

Hvad er dit mål, hvor er du om 1 år, 2 år, 3 år osv.

Når du kan se dig selv der, er det jo "bare" at forestille dig hvad du har gjort for at nå dertil. 

Hvis du er arbejdsløs kan du være fanget i at du ikke må være selvstændig uden at miste dagpenge  (synes jeg har læst en masse tråde om det herinde).

Lav en plan for hvordan du når dertil hvor du vil være - vær realistisk også omkring hvad du vil lave (det er ikke nødvendigvis at en webshop er sagen - det kan være alt mulig andet - at drive webshop er hårdt arbejde - og hvis man vil placeres godt i googles søgeresultater koster det kassen).

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:01

Hej Jeanne

Hvis du er en pige der går lidt op i dig selv(gør de fleste, men ja :-) ) Så har jeg et fedt koncept du kan starte op, i en afdeling under mig.

Det hele kræver kun små 3000 kr(ved godt du skrev du ikke havde nogle penge, men 3000 er ikke så meget igen), og efter 20 behandlinger er de penge tjent ind og du kan begynde at tjene penge til dig selv = Overskud.

Du kan klare behandlingerne hjemme hos dig selv og kræver kun tid få dage om ugen..

Ønsker du at hører mere, kan du kontakt mig på mj@pezzo.dk :-)

Ser frem til at hører fra dig :)

Med venlig hilsen

Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra St. Lyngbyvej
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 20:04

Hej Daniel.

Jeg ved godt, jeg måske har skrevet lidt for indviklet, jeg har ikke tænkt mig at starte 1 dag som fuldtid. Jeg mente bare, at når jeg ikke har noget arbejde, så havde jeg mere tid til at koncentrere mig om min Ide. Men syntes jeg har fået meget kritik, og mange dårlige indlæg på bare få min.

Jeg troede måske at der ville komme lidt mere, Ja hvad skal jeg sige, Noget mere "brugbart" så jeg fik en Ide om hvad det er jeg måske går ind til.

Jeg takker mange gange for alle den hurtige respons.

Fra St. Lyngbyvej
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 20:09

koncept Jeg kan starte op, i en afdeling under mig = Hvad er lige præsis det for et koncept??

Jeg går op i mig selv, til en hvis grænse.

(Jeg er IKKE en af de tyndeste piger på markedet, men er igang med at tage hånd om problemet.)

Jeg vil meget gerne høre mere om dit koncept!!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:22

Hej Jeanne

Jeg har sendt dig en PM

Forsat go'dag :-)

Med venlig hilsen
Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 20:23

Har du ikke et eller andet som du kan, og som du kan bedre end de fleste? Eventuelt i forbindelse med din uddannelse, andre kurser eller lign.?

I forhold til at du mangler startkapital, vil det muligvis være mest ideelt hvis du kunne starte en eller anden form for konsulent-service. Det kræver blot at du deler ud af din viden mod et honorar. Naturligvis vil der så komme lidt til transport, reklame osv., men selve "varen" har du allerede og kan forbruge af som du lyster.

Du ved sikkert bedst selv hvad det kan være, og det er heller ikke alle der har noget at tilbyde her, men hvis man tænker efter kan man faktisk oftest komme på et eller andet. Måske har du læst samtlige numre af Bo Bedre, og har Danmarks største viden om vintage-indretning - eller whatever. Smile

De fleste familiemedlemmer og venner spørger hinanden til råds. Overvej om du måske kan finde en rød tråd i hvad du typisk bliver spurgt om, måske er der faktisk en del udover din omgangskreds som kan bruge din hjælp til et eller andet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)