Kan du allerede nu afsløre, hvilke størrelser du har mulighed for at få bordene i?
Hej André
Der er 3 længder:
1) STEL: 160*80 cm - bordplade op til 180x95cm
2) STEL: 140*70 . bordplade op til160*85cm
3) STEL: 120*60 - Bordplade op til 140*75
Det mindste bord kan altså være 120*60cm
Dog vil jeg ikke få alle varianter - i hvert fald ikke til at starte med. Jeg er dog lidt i tvivl om hvilke længde der afsætter bedst - umiddelbart tror jeg det er de helt store der skal fokuseres på til erhverv.
Du må gerne lige prikke til mig når du har en pris på dem.
Priserne er endnu ikke forhandlet på plads, men de kommer til at ligge på ca. 3000,- afhængigt af størrelsen - altså som amino tilbud - det bliver IKKE alm. udsalgspris.....
Kan du allerede nu afsløre, hvilke størrelser du har mulighed for at få bordene i?
Hej André
Der er 3 længder:
1) STEL: 160*80 cm - bordplade op til 180x95cm
2) STEL: 140*70 . bordplade op til160*85cm
3) STEL: 120*60 - Bordplade op til 140*75
Det mindste bord kan altså være 120*60cm
Dog vil jeg ikke få alle varianter - i hvert fald ikke til at starte med. Jeg er dog lidt i tvivl om hvilke længde der afsætter bedst - umiddelbart tror jeg det er de helt store der skal fokuseres på til erhverv.
@ John
Det har jeg noteret - og mange tak :)
Hilsenn Morten
Det er helt i orden.
Du har ikke allerede nu nogle ca-priser på, hvad de forskellige borde vil koste inkl. moms?
De er ikke hjemme endnu, men jeg skal nok give besked så snart jeg ved hvornår de lander :)
Hilsen Morten
@ André - jeg kender ikke priserne helt endnu, men lige nu arbejder jeg på at lave et amino tilbud der ligger på omkring 3000 x moms, dvs. 3750inkl moms. Det skal jeg nok poste i et separat indlæg :)
Hvis stolene ikke er kommet hjem endnu, kan man så eventuelt bestille den nr. 4 med læderbetræk?
Hvis ja, hvad er da merprisen. :)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn