Hej herinde. Jeg har før strukket en god handel sammen hvor jeg tilbød billige kontorstole. Jeg fik lidt hjælp til at afsætte min første ordre, og Amino'erne fik noget billigt at sidde i/på Nu står jeg i en lignende situation hvor jeg skal prøve en ny leverandør af, og som sidst, så har jeg behov for lidt hjælp til at teste og komme med feedback. Derfor har håber jeg at vi endnu engang kan hjælpe hinanden. Jeg kan tilbyde følgende stole: Som sidst så vil jeg gerne på det kraftigste pointere at jeg ikke kender leverandøren, ej heller ikke den kvalitet de leverer. JEg har gjort alt jeg kan for at tjekke dem, og jeg har fået dem anbefalet, så jeg håber/regner med at kvaliteten bestemt er i top - men jeg kan ikke give nogen garanti. Kan du leve med uvisheden, så får du til gengæld rigtig rigtig meget stol for dine penge Priserne er x moms og evt. levering. Er der nogen der er interesseret???? Med venlig hilsen Morten |
Hej Morten
Nu er jeg jo fuld tilfreds med min stol som er nummer 6, dejlig og meget behagelig at side i.
Men nu hvor du laver sådan et tilbud, kunne det jo godt være at man lige skal slå til :)
Bestemt antal du skal have afsat? skal nemlig snakke med min bedre halvel først og se om hun er interesseret.