jeg tror en meget stor fordel at man kan se mere på siden uden at være logget ind det ville også give en del i søgemaskinerne da indlæg ikke kan ses der så din side har slet det antal besøgene som den kunne få vis folk kunne se det før de logget ind , derved meget dårlige ide at der skal være logget ind for at se indhold på siden
vis ikke vil indekserer siden rimeligt godt i google hvordan har du ellers tænkt dig få bruger på siden , det kan jeg ikke lige se , jeg tror det er et større arbejde end sådan lige når siden er som nu man kun se indhold når er logget ind at får mange bruger på siden
men måske har du en ide ?, men vis ikke vil søgeord optimere siden kan du lave noget adwords til siden og lave nogle events omkring din side dele kort ud i et centrer til bilmesser evt.
det kan ses på siden uden at logge ind findes 100% en anden siden da du bruger en rss så din siden er sådan set log in og andet indhold anden side , så sig dig selv hvorfor skal du øverste i søge resultatet det kommer du ikke med en side der kræver log in og der er tekst fra en anden side
vis satser social medier vis skriver lidt viden der kan den side kommer op ad men det bliver så de social medier op ad ikke din side for indhold findes ikke på siden , men vis skriver facebook læs mere 2 linjer tekst og link din side kommer den side ikke op da , der skal masser af viden på siden også social medier er det samme der gælder indhold ikke en masse likes man får efter en kampagne man får jo ikke den stor konvertering likes når folk ikke kan se noget på siden og problem igen ved lavt indhold siden facebook kommer den ikke højt op serp og andre steder søge resultatet så metoden lavet et lukket land 100% fungere ikke som jeg ser det
hvad du først skal gøre vis vil satse på google lave siden åben bloggen løs og lave unikt indhold der ikke findes andre steder
svært steder satse såsom social medier og søgeord optimering som også er det samme , vis det skal være et 100% lukket land du ønsker