Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super ide, men hvordan får jeg den ud til mine brugere?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

gennem tjek siden for fejl plug in og det hele første få evt en ekspert på feltet til at gennemgå siden vis god kan det sikkert hjælpe noget

det kan også være fordi andre på din server bruger mange kræfter på server der er jo begrænset resurser på en server , det er bedste med egen server http://netnationen.dk/search/server/194.255.45.105/?page=1

grunden kan også være en opdatering på server eller andre problemer grunden lige nu lang som kan være mange grunde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Min host har været udsat for et angreb, så det var derfor at siden var langsom igår. Den køre fint nu :-)

Har du fået kigget på det Lykkebjerg ?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror en meget stor fordel at man kan se mere på siden uden at være logget ind det ville også give en del i søgemaskinerne da indlæg ikke kan ses der så din side har slet det antal besøgene som den kunne få vis folk kunne se det før de logget ind , derved meget dårlige ide at der skal være logget ind for at se indhold på siden

vis ikke vil indekserer siden rimeligt godt i google hvordan har du ellers tænkt dig få bruger på siden , det kan jeg ikke lige se , jeg tror det er et større arbejde end sådan lige når siden er som nu man kun se indhold når er logget ind at får mange bruger på siden

men måske har du en ide ?, men vis ikke vil søgeord optimere siden kan du lave noget adwords til siden og lave nogle events omkring din side dele kort ud i et centrer til bilmesser evt.

det kan ses på siden uden at logge ind findes 100% en anden siden da du bruger en rss så din siden er sådan set log in og andet indhold anden side , så sig dig selv hvorfor skal du øverste i søge resultatet det kommer du ikke med en side der kræver log in og der er tekst fra en anden side

vis satser social medier vis skriver lidt viden der kan den side kommer op ad men det bliver så de social medier op ad ikke din side for indhold findes ikke på siden , men vis skriver facebook læs mere 2 linjer tekst og link din side kommer den side ikke op da , der skal masser af viden på siden også social medier er det samme der gælder indhold ikke en masse likes man får efter en kampagne man får jo ikke den stor konvertering likes når folk ikke kan se noget på siden og problem igen ved lavt indhold siden facebook kommer den ikke højt op serp og andre steder søge resultatet så metoden lavet et lukket land 100% fungere ikke som jeg ser det

hvad du først skal gøre vis vil satse på google lave siden åben bloggen løs og lave unikt indhold der ikke findes andre steder

svært steder satse såsom  social medier og søgeord optimering som også er det samme , vis det skal være et 100% lukket land du ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Super godt svar :-)

Men jeg kan ikke lige forstå at brugeren ikke kan se indholdet på siden? Det er kun databasen som en ikke reg. bruger ikke kan se og delvist de events som er på siden, der kan du læse noget af det på forsiden, men vil man læse det fulde event? skal man logge ind på siden.

Alt andet på siden kan se læse uden at være logget ind, så en kommende bruger kan netop danne sig et overblik over siden før man tilmelder sig.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan godt oprette mig og lave login i dag.

Så jeg kan se listen over alle bilerne.

Jeg ville hvis jeg var dig vise oversigten over bilerne og hvis de ikke er bruger så kunne der stå at login som bruger for at se tandrem oplysningerne.

Dette ville måske hjælpe på antal henvisning fra google.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lykkebjerg.

Det er meningen at der skal stå en kort beskrivelse og en oversigt over tilføjet biler, det kommer indenfor de næste par uger.

Hvad synes du om databasen nu hvor du har kigget ?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne godt se ud til at databasen ikke var opdateret.

Men det er bedre end sidste gang du havde et indlæg om disse oplysninger.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den er skam opdateret, jeg ligger ca. 30 modeller op hver anden dag, det tager jo lidt tid at indtaste dem, der er nu over 500 modeller i databasen.

Det skal lige siges at brugerne altid kan skrive til mig hvis de ikke kan finde deres bil på listen, så kigger jeg på den enkelte model de har og svare dem, så alle brugerne får noget ud af databasen.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er blevet bedre. Det var måske en ide og starte med de seneste modeller.

Grunden til at jeg ikke synes at den var opdateret er hvis jeg søger på år. så er det 2008 som er det diste år som er indtastet. Det er 4 år gl. biler.

Men som sagt den er blevet bedre end for 3 mdr. siden hvor du sidst havde et indlæg på amino.

Undskyld til at mit indlæg gør at nogle skal give dig 1 stjerne for dit indlæg. Jeg hader bare disse stjernekriger. Børnehave efter min mening.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej E-Bil

Du burde få kigget sikkerheden efter på din side, så har jeg ikke sagt for meget ;)

Kontakt mig evt. i en PM for mere info ! Eller få en sikkerheds scan på www.inetsecurity.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)