Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvornår var du tilfreds med din hjemmeside ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har fulgt lidt med i indlæggene, og ser at den "perfekte" hjemmeside, og den gode placering i søgemaskinerne fylder meget -hvilket jeg også sagtens forstår... Og jeg er også klar over at opnå disse ting kræver rigtig hårdt arbejde....derfor synes jeg det kunne være spændende at høre fra jer derude hvor lang tid i har brugt på jeres websted før i var (nogenlunde) tilfreds med sidens indhold og placeringen i søgemaskinerne ?

God søndag

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus:

Hej
Jeg har fulgt lidt med i indlæggene, og ser at den "perfekte" hjemmeside, og den gode placering i søgemaskinerne fylder meget -hvilket jeg også sagtens forstår... Og jeg er også klar over at opnå disse ting kræver rigtig hårdt arbejde....derfor synes jeg det kunne være spændende at høre fra jer derude hvor lang tid i har brugt på jeres websted før i var (nogenlunde) tilfreds med sidens indhold og placeringen i søgemaskinerne ?

God søndag

Hej Claus,

Godt spørgsmål. Den dag jeg er "tilfreds" med en hjemmeside, er den dag hvor det tjener sig hjem når jeg bruger tid på den. Som webudvikler, konverteringsinteresseret og SEO nørd vil jeg dog aldrig være helt tilfreds - der er altid noget der kan blive gjort bedre - det er altid muligt at give ens brugere en bedre oplevelse - og man kan altid opnå flere besøgende.

Fra Hadsten
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick
Det var netop lidt af pointen... Jeg tror mange har ideen om at nettet er den hurtige vej til penge, og netop derfor kunne det være spændende at høre lidt om hvor lang tid folk har brugt på deres sider, webshop osv før de var nogenlunde tilfredse med antal besøgende, placering osv...

Hilsen Claus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus:

Hej
Jeg har fulgt lidt med i indlæggene, og ser at den "perfekte" hjemmeside, og den gode placering i søgemaskinerne fylder meget -hvilket jeg også sagtens forstår... Og jeg er også klar over at opnå disse ting kræver rigtig hårdt arbejde....derfor synes jeg det kunne være spændende at høre fra jer derude hvor lang tid i har brugt på jeres websted før i var (nogenlunde) tilfreds med sidens indhold og placeringen i søgemaskinerne ?

God søndag

man bliver aldrig tilfreds der er altid noget der kan forbedres søgeord optimering er et evigheds arbejde

forbedre hvad kan gøre på siden med få mere viden og bedre på siden

konvertering forbedre kunde oplevelsen på siden

forbedres sidens design

få nye produkter

få ideer hvad kan man nu forbedre på siden og der kommer hele tiden nye ideer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus:

Hej Patrick
Det var netop lidt af pointen... Jeg tror mange har ideen om at nettet er den hurtige vej til penge, og netop derfor kunne det være spændende at høre lidt om hvor lang tid folk har brugt på deres sider, webshop osv før de var nogenlunde tilfredse med antal besøgende, placering osv...

Hilsen Claus

Hej Claus,

Jeg har før i tiden lavet hjemmesider, hvor jeg brugte minimal tid på dem og fik en super god indtægt. Jeg vurdere dog at dette er tæt på umuligt nu. Søgemaskinerne er blevet klogere, konkurrenterne er blevet klogere og forbrugerne er blevet klogere. At se nettet som en "hurtig vej til penge" i dag, vil jeg mene er en fejlagtig fortolkning - og nok nærmere ønsketænkning. I dag kræves der massere af hårdt arbejde for at få en god og velbesøgt hjemmeside. Hvis man ikke er villig til at investere tid og penge i et projekt, som man brænder for, kan man efter min mening, lige så godt lade vær med at gå i gang :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo et relativt spørgsmål.

Hvis jeg er tilfreds med min side, betyder det så at jeg ikke må rette/optimere/ændre den?

For hvad SEO angår, skal der nogle rettelser og tweeks til, nu og da især når google laver en ny opdatering.

Personligt er jeg tilfreds med min hjemmeside og det har taget nogenlunde 2-3 måneder, dette er inkluderet alt fra Grafikken, systemet, teksten, samt SEO. Jeg laver dog noget ugentligt på den for at forbedre den.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager altså ikke så lang tid som man skulle tro. En dag for at bygge en applikation der kan administere siden, og sætte den op på en server. Så er der bare at hente et link pr. dag, sammen med morgenmadenBig Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Det er jo et relativt spørgsmål.

Hvis jeg er tilfreds med min side, betyder det så at jeg ikke må rette/optimere/ændre den?

For hvad SEO angår, skal der nogle rettelser og tweeks til, nu og da især når google laver en ny opdatering.

Personligt er jeg tilfreds med min hjemmeside og det har taget nogenlunde 2-3 måneder, dette er inkluderet alt fra Grafikken, systemet, teksten, samt SEO. Jeg laver dog noget ugentligt på den for at forbedre den.

Hvordan kan du bruge 2-3 måneder på den når det er en template??

http://themeforest.net/item/karma-clean-and-modern-wordpress-theme/168737

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tweeket i den, men det var teksten som tog længst tid :)

Jeg skal dog nævne at det ikke har taget mig så lang tid ud i et. Der har gået mange uger hvor jeg intet har lavet på den, hvis man ligger tiden sammen hvor jeg har siddet og arbejdet på den, vil jeg gætte på en til to uger.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk Man giver det Penge al det work og får man nok ud af det -  google give ikke penge og 90 % af alle hjemmeside laver ikke penge så du kan leve af det

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)