Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har en god idé om forøge trafik på vores nye webshop www.silver-silk-scandinavia.dk?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bramming
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Fra  SinoDan Consulting Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Siden vi har åbnet den nye webshop www.silver-silk-scandinavia.dk, er besøgernes tal elendigt. Vi sælger silkesengetøj, silkedyne, silkepuder, sølvsmykker og Tibetanske smykker. Jeg gik at vide af nogen kloger hoveder at, det kan ikke betale sig for mig at gå ind i googleadwords, for prisen jeg skal betale er for stort ift. omsætning jeg får ud af. Men hvad skal jeg ellers gøre for at få flere besøgende? TAK.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 08:19

Først og fremmest noget CEO på siden? Jeg kan ikke finde dig på hverken side 1 eller 2 på google, med søgeordet Silkedyner.

Også lige en anden ting; Har du overvejet at ændre navnet? Det er utroligt langt, og der ikke ret mange mennesker som kan stave til et ord som scandinavia

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:20

Shwinkel:

Hejsa, Siden vi har åbnet den nye webshop www.silver-silk-scandinavia.dk, er besøgernes tal elendigt. Vi sælger silkesengetøj, silkedyne, silkepuder, sølvsmykker og Tibetanske smykker. Jeg gik at vide af nogen kloger hoveder at, det kan ikke betale sig for mig at gå ind i googleadwords, for prisen jeg skal betale er for stort ift. omsætning jeg får ud af. Men hvad skal jeg ellers gøre for at få flere besøgende? TAK.

Hej Shwinkel,

Det ville være fornuftigt at investere i SEO og i adwords. Oven i det kan i eventuelt forsøge jer med markedsføring via Facebook.

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 08:30

Med det domæne navn vil du ikke få meget trafik, fra folk som lige selv skriver adressen.

Det er for langt - for svært at stave til og for mange --

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

satse på det domæne som sidens er på http://www.silversilk.dk/ som er dette her domæne

skrift typen den er nærmeste ikke læselige 8.5 siger den er i word og det er en tyk skrift type så vælge en større skrift type og behøver ikke tyk hele vejen igennem.

desuden nogle gange skrevet lidt oven på hinanden når kigger på menuen det er totalt ulæseligt

få jeres standard firma info hele siden igennem især jeres cvr nummer er vigtigt man ser hurtigt i har dette her cvr nummer der øger ens side troværdighed

få social medier på siden google plus og facebook kan betyde rigtigt meget opret en facebook side og evt start med bare med google plus på siden man behøver ikke oprette en konto før man får dette her logo på siden

god ide at bloggen løs på siden omkring jeres kerne emme

få videoer på siden en god ide

få skrevet nogle presse meddelers ud om siden

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav live Webcam    når du sover og hygger med kone   så skal du bare se  du får trafik   :-)

held og lykke med det

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:15

Jeg syntes du skal ansætte nogle til at styre dine adwords, og lave SEO for dig.
Tag fat i www.demib.dk som er en af landets mest dygtige og stadig er prisen ikke for dyr.

Med deres hjælp skal du nok få besøgende.

DOG er det vigtigt at understrege at din side skal kunne konvertere de besøgende, ellers nytter det intet.

Start med at få en gratis ekspert test af Morten Møller, konverterings ekspert. Med hans hjælp vil din side skabe flere salg pr. Besøgende.

Google+ og FB skal du også igang med.

Du kan selv gå igang med linkbuilde, vær aktiv skrivende her på Amino, på livsstils forums, blogs osv. Sørg for dit link er med hver gang du skriver noget, alene det kan give et par hundrede besøgende om dagen hvis du er aktiv nok!! Og det er gratis og det virker bare :)
Søg på Google blogs indenfor mode og livsstil tænker jeg, husmødre, gravide osv. Der findes masser du kan kommentere på

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Bramming
Tilmeldt 27. Jan 11
Fra  SinoDan Consulting Skrevet kl. 08:36

Hejsa Morten

Mange tak for dit tilbagemelding. Du har ret i at jeg burde overvejer domainer. Har du et godt forslag til domain navnet?

MVH

ShWinkel

Fra Bramming
Tilmeldt 27. Jan 11
Fra  SinoDan Consulting Skrevet kl. 08:38

Hejsa Jesper

Det er bare super tekst du har skrevet. Jeg skal nok følge efter dit råd. Ha´ en super dag!

1000 tak for det!

MVH

ShWinkel

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 08:50

Simpelt CEO optimering, jeg tilbyder et SEO abonnement til 3.500 kr. månedligt på 3 keywords.  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)