Et plug-in der kan anbefales, er SEOquake. Det viser PR, Google Index, SEMrush index, SEMrush links, Bing index, Alexa rank, Delicious index, antal Tweets, Facebook Likes og G+. Alder, link til whois, internal/external links, keyword dentisy osv. Kort sagt, rigtig meget på en lille bar i toppen.
Ah ja, og så streger den nofollow links ud, hvilket gør det let at finde blogs og andre sider, som ikke har nofollow tag :)
Eller sende mig et link til en god Pagerank checker?
Hej Jens
Jeg har lavet denne Pagerank checker hvor du også når du er logget på, kan gemme alle dine URL og checke dem indimellem, og også lægge dem ind i kategorier
jeg kan klart anbefale hans pagerank tester den er super god og uden den kode tjekker og de koder kan man tit bruge flere minutter på for man kan ikke læse bogstaverne i disse koder, så hans uden kode tjekker , det er simpelthen et super værktøj
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Eller sende mig et link til en god Pagerank checker?
Hej Jens
Jeg har lavet denne Pagerank checker hvor du også når du er logget på, kan gemme alle dine URL og checke dem indimellem, og også lægge dem ind i kategorier
jeg kan klart anbefale hans pagerank tester den er super god og uden den kode tjekker og de koder kan man tit bruge flere minutter på for man kan ikke læse bogstaverne i disse koder, så hans uden kode tjekker , det er simpelthen et super værktøj
Det er muligt at jeg er nødt til at lave captcha på den hvis folk ikke er logget på - men lad os nu se hvordan det går :)
Hvor meget tekst der er på siden, er overhovedet ikke vigtigt. Det er derimod vigtigt at der er rigtig godt indhold - altså noget som brugeren vil bruge lang tid på at ''se på'', og som helt konkret hjælper brugeren. Det kan 2 artikler godt gøre.
Det er flot du allerede har fået en PR2 blog, men det er ikke helt utænkeligt at Blogspot kan have noget at gøre med din PR2 ;o).
Til trådstarten: Ja, det er helt rigtigt - du har PR1! Tillykke :-).
- Du kan trygt stole på SEOQuake, jeg bruger det også selv.
Til trådstarten: Ja, det er helt rigtigt - du har PR1! Tillykke :-).
- Du kan trygt stole på SEOQuake, jeg bruger det også selv.
Tak for det. Godt, så fortsætter jeg med SeoQuake, da jeg jo synes det normalt er et ret godt værktøj til at checke om ens titles, descriptions, keywords. osv er udfyldt og ikke for lange eller for korte.
Mvh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253