Eller sende mig et link til en god Pagerank checker?
Du kan finde nogle gratis seo værktøjer som jeg har skrevet lidt om, PR er i bunden af artiklen, og installer du den så klare den alt for dig, det er nemt og så skal du ikke side og indtaste domæne i et værktøj, men den viser det hver gang du er på en side.
Eller sende mig et link til en god Pagerank checker?
Hej Jens
Jeg har lavet denne Pagerank checker hvor du også når du er logget på, kan gemme alle dine URL og checke dem indimellem, og også lægge dem ind i kategorier
Jeg bruger PageRank Delight plugin til Chrome, der giver en direkte og fin visning af pagerank på den side du er på. Kig op til højre og se pagerank på den side du er på - hurtigt og enkelt. Jeg synes det er en kende bøvlet at skulle gå ind på en side for at checke et domænes pagerank, men det er selvfølgelig smag og behag.
Jeg bruger PageRank Delight plugin til Chrome, der giver en direkte og fin visning af pagerank på den side du er på. Kig op til højre og se pagerank på den side du er på - hurtigt og enkelt. Jeg synes det er en kende bøvlet at skulle gå ind på en side for at checke et domænes pagerank, men det er selvfølgelig smag og behag.
Enig - men en webside der kan gemme alle dine URL's og checke dem med et klik... Det er lettere end at checke 25 sider i en browser
Enig - men en webside der kan gemme alle dine URL's og checke dem med et klik... Det er lettere end at checke 25 sider i en browser
Ah, ja - det er smart! Kan man se historik for hver enkelt domæne også?
Nej, men det er planlagt og kommer (det står på min arbejdsplan) - dog laver jeg kun på domaininsight.dk når der ikke er andet at lave (hobby og da det er nonprofit - skal man ikke lige forvente at "udvidelserne" kommer fra dag til dag) :)