Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for hjemmeside som denne?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  ScandicPark Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vil kunne laves på flere forskellige måder. Jeg vil tro den kan laves for en 3000,-, eller i det lag.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lavet i ren HTML. Umiddelbart vil jeg ikke skyde på at der er administrationspanel eller noget tilknyttet.

Mange herinde vil formentlig kunne lave en identisk løsning til dig, som du selv kan opdatere, i f.eks. Wordpress for 1500-3000 kroner.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ScandicPark,

Jeg er fuldt ud enig i at du bør overveje en Wordpress eller lign. løsning. Det kan stort set ikke ses på prisen i forhold til den side du viser - og derudover har du en masse fordele.

Hvis du ønsker at få et tilbud fra mig af, så send blot en PM. Så tager vi lige en snak om hvad du er på udkig efter - og så kommer der forhåbentlig en god pris :-)

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 30
Fra  GK Media Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Scandipark,

Vi mangler nogle referencer, vi kan lave det i wordpres for 1999 Kr, vi ligger i Hong Kong så vi fakturerer ikke for moms.

Mvh

Glenn Karstensen 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke fordi det er den fedeste webside... jeg vil tro en simpel Wordpress eller Joomla installation og så Google dig frem til nogle templates kan gøre det.. Skal du have tilpasset dit template kan du finde den slags service på diverse fora for mellem $50 - 100 hvis ikke billiegere...

Det er en enorm simpel webside du referrer til!

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ScandicPark:

Hej alle

En hjemmeside lignende www.facilitetspartner.dk, hvad vil det koste at få lavet?

Er det et theme eller?

På forhånd tak

Hej ScandigPark

Den hjemmeside er lavet i ren html.

Det vil sige det er nogle billeder der er lagt ind med links til nogle undersider.

Dette er ikke et theme.

Prisen for sådan en side vil ligge op til 3000 kr. når du handler her i landet.

Du er altid velkommen til at kontakte mig når du har brug for mere info.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som mange andre nævner, er selve siden simpel - og blot udviklet  i HTML. Det tager nok en 4-5 timer; hvilket passer meget godt med de 2-3.000,- her er nævnt tidligere. Men det er altså for udviklingen - typisk er det største arbejde på sådan nogle sider arbejdet med design, indhold og billeder. Det kommer meget an på hvor meget materiale du biddrager med selv, og hvad der evt. er til rådighed.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Godt svar Michael Valentin. Folk har det med at fokusere på, hvor lang tid det teknisk tager at lave et website og glemmer nemt al arbejdet med at kommunikere med kunden, finde ud af kundens behov og ambitioner, skrive tekster, skyde eller købe fotos osv. osv. Nu spørges der selvfølgelig om prisen på en direkte kopi af et specifikt website, men websitet er resultatet af en masse ting. Ikke kun en rent teknisk opbygning.

Det kan godt være det kun tager en god times tid at bage en lækker banankage men, hvis det har taget 4 timer for familien at blive enige om, hvad der skal i den kage, så bør det også regnes med i den endelige pris på netop den specifikke kage.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  ScandicPark Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis folk vil sende nogle referencer (evt. I en pb), så vil jeg kigge dem igennem.

Mvh

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)