Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for hjemmeside som denne?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare statiske html sider. Så det er kun grafik der kommer til at koste lidt penge.

Jeg vil sige omkring 1.000-1.800 kr. ville kunne gøre det.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:19

larsholmgaard.dk:

Godt svar Michael Valentin. Folk har det med at fokusere på, hvor lang tid det teknisk tager at lave et website og glemmer nemt al arbejdet med at kommunikere med kunden, finde ud af kundens behov og ambitioner, skrive tekster, skyde eller købe fotos osv. osv. Nu spørges der selvfølgelig om prisen på en direkte kopi af et specifikt website, men websitet er resultatet af en masse ting. Ikke kun en rent teknisk opbygning.

Det kan godt være det kun tager en god times tid at bage en lækker banankage men, hvis det har taget 4 timer for familien at blive enige om, hvad der skal i den kage, så bør det også regnes med i den endelige pris på netop den specifikke kage.

Nu pris sætter man ikke kundens ubeslutsomhed!! Den fakturere man senere Smile

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:04

Hej ScandicPark,

Jeg kan sagtens være behjælpelig med dette. Du kan se prisen og hvad det inkluderer i min tilbudstråd.

Fortsat god søndag!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kort sagt, det ikke sikkert det er ren html, der kan sagtens være et CMS bag det.

Bar fordi der står .html i enden af destinationen, behøver det ikke og betyde at det er en statisk hjemmeside. Den var ikke rettet så meget til dig, men alle de andre.

MEN det er sikkert en statisk hjemmeside, men det kan sagtens være et cms bag det.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 12:29

Matias Korn - matiaskorn.dk:

Kort sagt, det ikke sikkert det er ren html, der kan sagtens være et CMS bag det.

Bar fordi der står .html i enden af destinationen, behøver det ikke og betyde at det er en statisk hjemmeside. Den var ikke rettet så meget til dig, men alle de andre.

MEN det er sikkert en statisk hjemmeside, men det kan sagtens være et cms bag det.

Enig, det er utrolig naivt af de andre at basere deres udtalelser på så tyndt et grundlag... og hvis man kigger i kildekoden, så er der også tegn på at det er dynamisk.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
Nu pris sætter man ikke kundens ubeslutsomhed!!

Nånå.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:17

Remydk:
Nu pris sætter man ikke kundens ubeslutsomhed!! Den fakturere man senere Smile

Selvfølgelig ikke - men man prøver for kundens skyld at komme så tæt på en realistisk pris på det der spørges efter som muligt. Derfor bør man nok også kigge på evt. design- og kommunikationsarbejde i denne opgave - og ikke kun udvikling.

Til jer andre:

Tak for opbakningen Lars. Det er alt for ofte at folk glemmer at websites, især når der ikke er tale om portaler eller webshops, mest af alt er en kommunikationsopgave.

Vedr. kommentar omkring muligt CMS - ja, der kan sagtens ligge noget bag, men det er vel ikke så vigtigt for trådstarter? Det vigtige er at siden sagtens vil kunne udvikles som statisk side, men selvfølgelig også implementeres i et CMS - det er en afvejning af nytteværdi og evt. andre hensyn.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vores pris for sådan et site vil ligge på 7.500kr excl. tekster incl. et års hosting.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:23

Jeg laver ikke tro kopier af andre websites, men ville kunne lave en hjemmeside magen til på 1-3 timer. Så omkring 1000 kroner ex moms ville være min pris.

PS. Går man ind og kigger i programmeringen, kan det ses at hjemmesiden er kodet i HTML og CSS. Men kan sagtens kodes i ren HTML.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:46

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):
Men kan sagtens kodes i ren HTML.

Det vil jeg godt se hvordan du vil lave uden css ;)

/

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)