Hej Amino, Det ser ud til, at sommeren endelig har indfundet sig i Danmark, og det skal naturligvis fejres! Dette gør vi på formidabel vis med et fantastisk tilbud på udvikling af hjemmesider - enten statiske eller opsat i WordPress. Jeg brænder for webdesign og drives af hjerteblod og dyb passion, hvorfor du er sikret et tilfredsstillende resultat. Siden udvikles med en stor grad af entusiasme samt en dedikeret indsats. Tilbuddet er opdelt i forskellige pakkeløsninger, hvilket naturligvis også betyder prisdifferencer. Den første pakke er udvikling af design samt opsætning i WordPress, hvilket er den dyreste pakke. I denne pakke får du følgende:
Den næste pakkeløsning er opsætning af et premium WordPress-tema, der naturligvis er en billigere løsning end ovenstående, men der er dog mulighed for grafisk tilretning af temaet. I denne pakke medfølger nedenstående:
Den sidste pakkeløsning byder en statisk hjemmeside, der blot er et design opsat i HTML og CSS. Prislejet for denne pakke er nogenlunde det samme som første pakke. I denne pakke medfølger følgende:
Sommerperioden er kommercielt som oftest en smule sløv, hvorfor dette tilbud publiceres og løber i resten af juli måned samt hele august måned. Jeg håber meget, at ovenstående lyder tillokkende. I skal være velkommen til at kontakte mig her på Amino eller på nbo@nuvomedia.dk. I ønskes alle en fortsat god sommer :-) |
Bestemt et godt tilbud som overvejes :)
evt. kan du oprette den på weblogo.dk også, for at nå bredere ud
vh Thomas/ weblogo.dk