Jeg har kastet mig over at lave mit eget wordpress design til min blog, og kunne derfor godt tænke mig at høre jeres mening om mit design. Jeg sigter mod en læsevenlig og nem side, hvor man hurtigt kan sætte sig ind i hvad det handler om.
Jeg bryder mig ikke voldsomt om det. Især de røde knapper med den hvide tekst virker ikke. Måske ville det fungere med en federe skrift, men lige nu fungerer det i hvert tilfælde ikke.
Den røde farve tiltrækker også alt for meget opmærksomhed og fjerne fokus fra indholdet på siden.
Og så er der et eller andet i overskriften, hvor den røde bjælke overlapper med billedet, det ser mærkeligt ud (i hvert tilfælde i chrome).
Jeg siger mange tak for dit ærlige feedback, jeg har opsat en local server ved siden af hvor jeg vil begynde at ændre lidt i det da min side er virkelig langt tid om at opdatere ændringer. (tak til www.one.com..)
Så lige for at opsumere:
For meget rød opmærksomhedsfanger.
Fjerne rød bjælke fra post meta.
Jeg tager en kigger på det, og endnu engang mange tak!
Jeg har valgt at redesigne hele skidtet, da der manglede noget funktionalitet. Så jeg har lavet et utroligt simpelt child theme til det kendte og brugervenlige Twenty Eleven theme.
Hvad angår Kontakt side og "om os" side vil jeg lige se nærmere på, vi har haft en kontakt side men det var en shortcode genereret af det gamle premade design så jeg skal lige have hentet et plugin til at lave forms med.
Hvis du har tid må du meget gerne lige tage et kig på siden igen med det nye design :-)
hvorfor er disse her på siden det er ikke profiler http://geekfp.com/wp-content/uploads/2012/08/Unknown-21.png , det ligner profiler på siden men er bare et billedet
designet farver er meget bedre dem kan jeg bedre lide at se på , det er en klar forbedring på siden
hvorfor er der log in på siden , jeg kan ikke se noget sted man kan registrer sig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det virker til at det er et korrupt plugin jeg ikke kan fjerne (før jeg har fundet kilden), det var noget jeg installerede for lidt tid tilbage men har ikke haft held med at fjerne det igen.
Og hvad angår profiler/billeder så er det bare et screenshoot af en chat besked min internet operator skribent har modtaget af kunder igennem tiden. Det er kun for at få en idé om hvor vigtig hjemmeside optimering er. :-)