Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på wordpress blog design

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Bloggen ser jo udmærket ud. Jeg vil dog sige at nogle billeder når man kommer ind på din hjemmeside vil gøre den mere levende at se på.

Jeg har læst nogle af dine ting du har skrevet derinde og der ser jo godt ud, du kan jo sagtens skrive og er meget service minded, meget forklarende så det er et stort plus :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 21:41

Hej Alexander,

Jeg er bare ikke sikker på at jeg har lyst til at bruge en masse billeder på siden, jeg syntes ikke at man bør definere sit indhold ud fra et billede. Syntes hurtigt at bilederne kan blive overflødige, og ligesom annoncer være i vejen. Men jeg vil se på hvad jeg kan gøre!

Er glad for at du kan lide indholdet på min blog, sætter stor pris på at du smed en kommentar! Får ikke så mange kommentare for tiden, og det er en skam fordi det er det bedste ved at blogge! Big Smile 

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:51

Siden er alt for mørk, og ligner en adsense side (sorry to say). 

Hvis jeg var dig ville jeg i dit tilfælde investere i en som kunne lave et design fra bunden, og ikke alt det standard lort fra wp.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 22:20

Kan godt lide farvevalget, men synes det over menuen fylder for meget, på min maskine her fylder det over menuen ca. den øverste fjerdedel af siden, uden der er andet end et lille logo og en søgeboks.

Derudover er der ikke mange billeder på forsiden, kan se der er billeder i dine blog posts, så måske du kan flytte dem højere op i posten eller konfigurere WP til at indkludere det første billede på forsiden?

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:24

bulldesign.dk:

Siden er alt for mørk, og ligner en adsense side (sorry to say). 

Hvis jeg var dig ville jeg i dit tilfælde investere i en som kunne lave et design fra bunden, og ikke alt det standard lort fra wp.

Så vidt jeg kan se er du Amino moderator, hvordan kan det være at du bruger sådan et sprog? En amino moderator skal netop prøve at få folk ned når de kommer op diskutere og sproget bliver mere vulgært. Tænk før du skriver.

Ang billeder på bloggen, så behøver du ikke at bruge en masse billeder, for du har ret at billeder kan bliver overflødige. Dog kan nogle mennesker se en hjemmeside næsten rent baseret på tekst blive lidt skræmt, og ja selv det er en blog og folk ved det. Husk på at et billede siger 1000 ord :)

– Oscar Levant

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:31

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Så vidt jeg kan se er du Amino moderator, hvordan kan det være at du bruger sådan et sprog? En amino moderator skal netop prøve at få folk ned når de kommer op diskutere og sproget bliver mere vulgært. Tænk før du skriver.

Jeg har ikke gjort eller sagt noget forkert, og har overhovedet ikke brugt et "

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
sådan et sprog?
"

Jeg synes folk skal vide sandheden, og jeg har da højeste grad lov til at sige min mening (det skal også ydres på ansvar, hvilket er gjort). Jeg er chat moderator, hvilket vil sige, jeg skal hjælpe til i chatten, men ja som du siger skal jeg helt klart også hjælpe til her i debatten, men sproget er i en fin tone - Så hvad du har misforstået, kan jeg desværre ikke gennemskue.

God weekend.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:34

Hej Bull.

Jeg tror du misforstod mig ang. det du skrev. Selvfølgelig har du din mening og det er skam også helt fint, at du skriver den i denne tråd er også fint nok. Ingen problem med det.

Det er mere ordet LORT og attituden i samme sætning som påvirkede mig.

Fortsat god aften.

– Oscar Levant

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 23:29

Du har helt ret, jeg vil se på at få rykket nav bar længere op, tak!

og hvad angår første billede på forsiden, det er et super godt forslag! :-)

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Skrevet kl. 15:47

Så er det rettet, endnu engang tak for input! :-D

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)