Hvem kan klare et selvklæbende folieprint af vores logo til en bande som skal opsættes i en idrætshal? Banden måler 175cm x 80cm. Men vi skal jo nok ikke bruge hele fladen. Jeg forestiller mig, at vores tryk fylder ca. 80-90% af pladen (banden) og har gennemsigtig baggrund.
Umidlbart vil jeg foreslå dig at det laves som et udskåret logo i selvklæbende folie. Alt efter hvordan loget ser ud, så kan det så enten skæres ud af gennemfarvede folier, eller laves ved først at trykke motivet på en hvid folie og så efterfølgende udstanse den.
Vi har lavet rigtig mange af forskellige løsninger til idrætshaller og stadions igennem tiden, så jeg vil sige at vi har en del erfaring i bagagen. F.eks. er det ret afgørende hvilken slags plade logoet skal sættes på, for at være sikker på at det er den rigtige folie der er valgt, så den ikke falder ned igen. Og det er også vigtigt at man tager højde for om logoet kommer til at sidde et sted hvor det bliver udsat for slidtage, som f.eks. en bold der ryger hen af overfladen. Det er også ret afgørende for selve prisen om kunden selv monterer, eller om der skal nogen ud og udføre selve monteringen. Sidst og ikke mindst er det selvfølgelig også et spørgsmål om hvad man ønsker at bruge af penge på det og hvor længe det skal kunne holde. Ud fra det må man så se om man kan finde en fornuftig løsning.
Jeg vil godt give det et tilbud på dit logo, men I så fald må du godt lige skrive en email til mig på jesper snabelA mediamouse.dk med dine kontaktinformationer. Så skal jeg nok vende tilbage tli dig så hurtigt som muligt.