Det vil jeg mene ja :) |
hvorfor ??
den gang jeg nu tog en uddannelse, hvor der blev undervist i .net, var det webconfig man brugte til sådan noget stuff - men spørg mig ikke, jeg lavede PHP istedet, bestod og forlod landet. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Man skal ikke tro på alt hvad man lærer på en uddannelse :-) |
Jeg køre cPanel - Men dette burde forsætte i en anden tråd eller privat besked, jeg syntes ikke dette henvender sig til emnet her. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
ok og tak er lige ved og lave en redundant Cisco firewall løsning til en kunde har ikke mere tid nu ha en god dag |
Ja det er lidt komisk, især fordi vi jo har snakket sammen i rigtig mange år alligevel. Men jo selvfølgelig kunne det da have interesse ;) hæ mit kontor er mit hjem og omvendt :) så længe på kontoret er jeg vidst altid. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Ok tak for det. Til trådstarter: sorry jeg lige stillede et spørgsmål midt i din tråd. Jeg kom bare til at tænke på det i forbindelse med dit spørgsmål. Mvh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jamen hvorfor melder google så ens meta description på det? Se denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/171158.aspx |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253