Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 eller 404

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

håber i kan bruge det  -   og kim tak for alle dine svar

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:10

Jens Andersen:

Skal man lave redirect 301 fra sin / til sin /index.php ?
Jeg tænker at Google ser ens forside på begge url's

Den gamle Url er ikke længere i eksistens, det der er med en redirect 301 er bare at du bliver henvist til en anden side. Der vil derfor ikke være 2 urls ej heller DC

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 18. Aug 12
Skrevet kl. 11:14

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Jens Andersen:

Skal man lave redirect 301 fra sin / til sin /index.php ?
Jeg tænker at Google ser ens forside på begge url's

Den gamle Url er ikke længere i eksistens, det der er med en redirect 301 er bare at du bliver henvist til en anden side. Der vil derfor ikke være 2 urls ej heller DC

ja det skal du      lav en .htaccess fil i rode på dit website 

#301 redirect index.php to /
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_URI} index.php
RewriteRule .* http://www.dit-domain.dk/ [R=301,L]     

slut med DC ti forside

og det næste

slut med DC    fra non www      det vil sige http://dit-dmaon.dk  blver 301 til www.dit-domain.dk

#301 Rediret from non www to www
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^dit-domain.dk [NC]
RewriteRule (.*) http://www.dir-domain.dk/$1 [R=301,L]

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:04

@KTJ-Media.dk Yep, det er lang tid siden og "sjovt" at vi egentlig aldrig har mødtes andet end på nettet. Hvis det kunne have interesse så cykler jeg forbi dog hver eneste dag og kunne evt falde ind en dag du var længe på kontoret?

@NY Bruger :-) Jeg arbejder i .NET så jeg vælger at springe over dine gode råd - men måske andre kan drage nytte af dem.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 18. Aug 12
Skrevet kl. 12:27

ja hvad skal jeg sige til det   tillykke  med det  .net    .-(  en windows webserver kan man det ????   :-) 

ha en god dag

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 12:59

Det er lidt sjovt at det er PHP der er Open Source - for mens alle de .NET-folk jeg kender er åbne over for andre sprog og teknologier, intet har imod PHP og i diskutioner ofte betragter udfordringer fra oven af og ikke teknologi-specifik så er er en meget stor del af de PHP-folk jeg kender og støder på beklædt med skyklapper og meget opslugt af at PHP er det eneste i denne verden. Selvom der selvfølgelig findes undtagelser til disse antagelser må man da vist sige at du passer godt ind i mine forestillingskasser.

Jeg kan vist kun prise mig lykkelig for at jeg ikke stillede et mere specifikt Google/SEO spørgsmål - bliver du aldrig træt af at oprette nye brugere her på siden?

Tilmeldt 18. Aug 12
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

@ keysersoze

ja du har helt rat det der php det virker sku ikke :-) apache webserver er en gang lort

gi du mig bare Google/SEO spørgsmål

nu ved jeg ikke hvad du laver men - hvis du er .net udvikler   -  synes jeg lige du skal kigge på din egen hjemmeside først 

ikke for at være grov,   syntes bare du sælger din side og dig selv dårligt   http://soze.dk

men udover det kan du godt få htaccess til at virke på en windows  webserver  :-)     

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:39

NY Bruger :-):

@ keysersoze

ja du har helt rat det der php det virker sku ikke :-) apache webserver er en gang lort

gi du mig bare Google/SEO spørgsmål

nu ved jeg ikke hvad du laver men - hvis du er .net udvikler   -  synes jeg lige du skal kigge på din egen hjemmeside først 

ikke for at være grov,   syntes bare du sælger din side og dig selv dårligt   http://soze.dk

men udover det kan du godt få htaccess til at virke på en windows  webserver  :-)     

Du kan sagtens få .htaccess til at virke på en windows server, men han bruger .net, så webconfig er bedre til dette formål ;)

Og generelt er der ingen grund til at flame om hvad programmeringssprog der er bedst. Det er en smagssag.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 14:05

Først og fremmest har jeg ikke behov for at sælge mig selv - det er grunden til at siden er som den er. Men fortæl mig endelig hvad der .NET-mæssigt er forkert.

Tilmeldt 18. Aug 12
Skrevet kl. 15:05

zerpex:
Du kan sagtens få .htaccess til at virke på en windows server, men han bruger .net, så webconfig er bedre til dette formål ;)

Er du helt sikker på det  ???

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)