Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket hjemmeside

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem nu GOOGLE:
tænk nu lige over det det er altid one.com eller meebox.com      høre du at TDC hosting bliver hacket     nej vel 

Jeg er slet ikke uenig med dig, tværtimod.
Jeg sælger selv hosting løsninger gennem et samarbejde med Dandomain, plus et billigere alternativ fra min egen server hos dem.
Jeg vil ikke tøve 2 sek med at betale hvad det koster hos dem, for jeg ved det jeg får er i orden.

Har prøvet at finde en mellemting, men min konklusion efter forsøg med forskellige udbydere er at hvis du vil have tingene skal være 100%, så skal du også betale for det. Det er desværre bare svært at forklare kunden dette, når de samtidig sidder og kikker på one.com og siger de kan få et webhotel der er større til 1/10 del af prisen.

Jeg ved bare forskellen, da jeg sidder og udvikler stort set døgnet rundt og opdager hver gang der er de mindste forstyrelser på serveren.

(Har jeg i øvrigt også oplevet på en server hos en kunde ved TDC at der var en masse driftforstyrelser, men det kan jo have været et uheldigt tidspunkt jeg kom ind)

Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

bliver jeg så hacket ????   i bliver jo hacket og  Mikael christiansen   er du ikke også blevet hacket hos meebox.com 

I må sku få min IP til VPS SERVER HOS TDC HOSTING       kom bare an   hvis i kommer ind   få i 1000 DKK 

VPS server på 193.88.99.95   i kan ingen gang se apache version eller os   på den server   men det er en centos 6   lidt hjælp fra mig

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem nu GOOGLE:

Mikael christiansen   du lyver nu   men ok  

Du er temmelig meget gået langt over stregen, på meget kort tid. Lad folk vælge hvad de synes passer dem bedst, og lad vær med at kalde dem løgner. Og lad vær med at køre en hetz mod Meebox og One og komme med tomme, falske påstande om at de begge bliver hacket, jævnligt.

Til info, så er Meeboxs servere aldrig blevet hacked. Vi har haft hjemmesider der har været defaced, men det burde du jo (med dine mange års IT-erfaring) vide slet ikke er det samme som at root på en server bliver overtaget. Jeg har også svært ved at tro at One.com nogensinde har været hacked på root-niveau. Og jeg har endnu mere svært ved at tro på at TDC Hosting skulle være guld og grønne skove, og jeg ved at de også har været udsat for mass defacing. Så lad vær med at få dem til at fremstå som fuldstændig hellige!

Er det her et markedsførings tiltag fra TDC? At nedgøre deres konkurrenter offentligt og rose sig selv til skyerne. Jeg har set flere Amino brugere gøre præcis det samme. (Tro mig, jeg har set meget bizar markedsføring fra TDC Hosting før, så det kunne meget vel være).

Jeg vil gerne anmode en administrator/moderator om at kigge det her igennem. Jeg synes ikke det er Amino værdigt. Tak!

EDIT: Tak for hurtig indsats, Amino!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem nu GOOGLE:

Mikael christiansen   du lyver nu   men ok  

så køb en VPS server til 200    -   jeg er helt sikker på TDC godt kan hoste din side og har plads nok   

det vil sige at 10 GB plads ikke er nok til din side  og 100 gb trafik      så må du tjene kassen på din side   så har du nok også råd en vps til 500 dkk per

VPS priser tdc

Pris per md. ekskl. moms Kr. 199,- Kr. 499,- Kr. 999,-
Pris per md. inkl. moms Kr. 248,75 Kr. 623,75 Kr. 1.248,75
Serverplads 10 GB 25 GB 50 GB
Trafik per md. 100 GB 250 GB 500 GB
RAM 512 MB 1024 MB 2048 MB

webhotel priser tdc hosting

Pris per md. ekskl. moms Kr. 69,- Kr. 149,- Kr. 399,-
Pris per md. inkl. moms Kr. 86,25 Kr. 186,25 Kr. 498,75
Serverplads 5 GB 10 GB 30 GB
Antal domæner der kan tilknyttes 1 4 7
Trafik per md. 25 GB 100 GB 300 GB

jeg tjener ikke kassen , men er dårlige til lige styre mine ting

kan se trafik booster nu men må erkende , jeg er dårlige lige finde ud ad af alt det hvordan trækker kr ud ad det

arbejder på flere ting prøver få booking formular bedre at virke så kan spare der tid

jeg kan ikke styre hvad folk skyldner da det køre på en måde som ikke er hensigt mæssig lige nu , jeg er ærlige jeg kan slet ikke styre det

vis følger mig kan du også se har postet mangler hjælp booking system , hjemmesiden kan ikke finde ud ad

måske er jeg forkert måske er jeg ikke bedste til at styre det men jeg kæmper

men lige nu ved jeg ikke hvordan helt kommer ud ad den hårdknude kommer ud ad , man kan sagtens have en rimelige trafik men der også konvertering der betyder noget

så er der plug in der trækker wordpress men vis webmaster skal rette det koster det kroner og det har slet ikke noget at gøre med mange besøgene men bare der er fejl på siden og det gør det ikke lettere rette de fejl og råd til dem vis flytter over til en dyrere udbyder

vis havde haft råd webmaster rette siden var siden også mere sikker 

husk desuden iværksættere er i starten vi er altså nødvendig holde vores udgifter nede heri starten måske er de bedre men jeg skal lige få styr på min virksomhed før jeg øger mine udgifter man gør en ting ad gangen og første når man har råd til det

lige nu prøver jeg arbejde med visse ting men vis råd til det skal der spares , jeg ved visse ting koster trafik og plads så må tænke mig om

desuden tvivler jeg meget på de er meget bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I Danmark, og resten af europa den sags skyld findes der mange Hosting selskaber - Hver Host har deres plusser og minusser. I sidste ende er det vores job at holde jeres side online, og give den bedste kunde service (Sådan er det ihvertfald hos os (Hosting4real.net) Meebox, surftown, TDC, one.com osv. Det er en smagssag for hver kunde hvad de syntes om de forskellige hosts og jeg syntes klart dette er det der tæller mest.

Der er ingen grund til at flame, eller nedgøre andre hosts, uanset om der er problemer eller ej. En kunde vælger en host, fordi den passer til ham, eller fordi da han tilmeldte sig hosten, at det lød interessant. Hvis kunden så finder ud af at det ikke var det han havde brug for, har kunden jo altid retten til at skifte host. Hvem personen vælger er op. Vi kan kun 'rådgive' på vores egne vejne. Måske har man selv haft en dårlig oplevelse, hvor andre kunder hos samme selskab ikke har haft nogen problemer overhovedet. Så ingen grund til at nedgøre andre hosts på nogen måde. Det er ihvertfald vores mening.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En vigtig ting som man også lige skal være OBS på som vi desværre ser en del af ! 

En buggy hjemmeside kan sagtens være roden til at en server bliver hacket og dermed opnår adgang til andre Databaser / webhoteller ! Selvfølgelig er der tiltag som alle webudbydere burde have gjort i denne forbindelse ! Men det er dælme svært når en side lukker ubodne gæster inden for døren ! 

Derfor vi opfordrer alle udbydere til og have et scan system eller lave aftaler med eks. os som har det i forvejen så de kan handle ud fra det ! 

Så med andre ord ! Et webhotel kan godt blive hacket uden at hackeren har brugt dette webhotel som indgang ! 

Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)