Mikael christiansen for helvede det gælder om ikke og blive hacket når man først er blevet hacket er det forsent ens data + DB er blevet stjålet
så glem alt om suppot - det er næsten altid one.com og meebox.dk - så derfor brug et godt hosting selskab til dine data
et webhotel hos TDC hosting koster 79 DKK
79 kr klare ikke mine behov der er for lidt plads og trafik man skal meget højt op i pris der jeg skal nærmeste have deres server løsning i stedet for et stort webhotel hos meebox.net hos dem koster det 1248 kr og mere hos dem vis jeg udvider og da meebox.net levere en god service vil jeg ikke betale flere 1000 kr mere for noget der ikke er brugbart
jeg vil klart anbefale meebox.net da mange iværksættere bare ikke har råd til de opskruet priser desuden skal man nærmeste ikke have trafik vis det skal koste 79 kr der er meebox.net meget mere fair
desuden hvorfor hører mere om de to her på amino.dk de fleste iværksættere har ikke råd til de opskruet priser der er one.com og meebox.net perfekte til iværksættere de ligger i en pris klasse som er til at betale så der findes slet ikke dem på amino.dk ret mange som har denne ekstrem dyrere udbyder så vis de havde problemer hørte vi heller ikke om det for der er ikke 100 vis bruger der har dem her
desuden måske er det bedre da prisen er højere men for at få de penge kræver det man har dem og jeg har ikke en penge maskine der kan lave en 100.000 kr så har råd til alle mulig fantastisk dyrere ting som man kan ønske sig og som måske er bedre