Kære Aminoer Nu er jeg kommet dertil i processen, hvor det kunne være enormt dejligt at få lidt konstruktiv feedback på min side, så jeg kan blive helt klar til at tage imod forhåbentlig mange nye kunder. Jeg bevæger mig stille og roligt op på google, men hvis nogen kan spotte noget, jeg kunne gøre bedre SEO-mæssigt, tager jeg imod disse råd med kyshånd. Jeg ved godt, at google+ vil være en god idé at inkludere på siden i den forbindelse, men noget gik ikke helt som det skulle, da jeg satte Add This koden ind og senere skulle gemme andre ændringer. Har forklaret problemet i den her tråd: http://www.amino.dk/forums/t/170127.aspx#1149657 Glæder mig til at høre om jeres oplevelse på siden :) Mvh. Julie |
Din side halter på mere eller mindre alle punkter. Dine tekster er rigtig gode, men det er også det.
SEO:
Der er store mangler over hele linjen. Jeg kunne godt give dig en masse konkrete råd, men du mangler en helt basal forståelse og vil få mere ud af at købe og læse SEO-LEX - start eventuelt med light-udgaven.
CTA:
Gør det nemt for de kunder, der ikke gider læse, men vil have en pris nu og her. Sæt en kontaktformular i sidebaren, smid en stor grøn "Få et uforpligtende tilbud her"-knap ind på forsiden. Kort sagt: Fortæl kunderne, hvad de skal gøre.
Det samme gælder under pris. Det eneste, du umiddelbart giver kunden mulighed for, er at læse mere om forløbet. Du mangler en "Få din pris her"-knap og en klar opfordring til at ringe for at bestille, ikke for at høre mere.
Kontaktinfo:
Du skal have dit nummer stående tydeligt på alle sider. Du har heller ikke noget menupunkt, der hedder kontakt.
Design:
Dit design ser gammeldags ud, og siden er generelt kedelig og uinspirerende. Vælg nogle lysere farver og smid nogle billeder ind
... og så får du ikke flere tæsk for nu ;)