Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.audioprint.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Nu er jeg kommet dertil i processen, hvor det kunne være enormt dejligt at få lidt konstruktiv feedback på min side, så jeg kan blive helt klar til at tage imod forhåbentlig mange nye kunder. Jeg bevæger mig stille og roligt op på google, men hvis nogen kan spotte noget, jeg kunne gøre bedre SEO-mæssigt, tager jeg imod disse råd med kyshånd.

Jeg ved godt, at google+ vil være en god idé at inkludere på siden i den forbindelse, men noget gik ikke helt som det skulle, da jeg satte Add This koden ind og senere skulle gemme andre ændringer. Har forklaret problemet i den her trådhttp://www.amino.dk/forums/t/170127.aspx#1149657 

Glæder mig til at høre om jeres oplevelse på siden :)

Mvh. Julie

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:20

Din side halter på mere eller mindre alle punkter. Dine tekster er rigtig gode, men det er også det.

SEO:

Der er store mangler over hele linjen. Jeg kunne godt give dig en masse konkrete råd, men du mangler en helt basal forståelse og vil få mere ud af at købe og læse SEO-LEX - start eventuelt med light-udgaven.

CTA:

Gør det nemt for de kunder, der ikke gider læse, men vil have en pris nu og her. Sæt en kontaktformular i sidebaren, smid en stor grøn "Få et uforpligtende tilbud her"-knap ind på forsiden. Kort sagt: Fortæl kunderne, hvad de skal gøre.

Det samme gælder under pris. Det eneste, du umiddelbart giver kunden mulighed for, er at læse mere om forløbet. Du mangler en "Få din pris her"-knap og en klar opfordring til at ringe for at bestille, ikke for at høre mere.

Kontaktinfo:

Du skal have dit nummer stående tydeligt på alle sider. Du har heller ikke noget menupunkt, der hedder kontakt.

Design:

Dit design ser gammeldags ud, og siden er generelt kedelig og uinspirerende. Vælg nogle lysere farver og smid nogle billeder ind

... og så får du ikke flere tæsk for nu ;)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:25
META
WARNING head title too long (>65 chrs)
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 14:51

AP:

META

... og hvad betyder det så ?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:01

Peter Mortensen:

AP:

META

... og hvad betyder det så ?

Ikke noget relevant i det store billede.

Tilbage til trådstarters spørgsmål.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:19

Hej Julie.

Pæn hjemmeside :-)

Er enig med Jacob. Dine kotaktoplysninger skal være mere synlige.

Jeg har et par forslag til dig her:

Under siden "Om Audioprint" synes jeg du skal have dig et profilbillede og evt. et af dig når du arbejder.

Få dig en blogside hvor du evt. en gang om dagen skriver om et eller andet.
Twitter, facebook og alle de andre kender du ;-)

I menuen til højre må der gerne være en "forside" knap/genveje.

Måske skulle du lave en forside, så det ikke er "Transskribering" som første man ser.
Evt. kunne det være "Vekommen til Audioprint - transskribering af lyd- og videofiler på dansk og engelsk"
Måske kunne du have dig en slider med et par forskellige billeder med lidt tekst.

Vh
Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:23

meget ekstrem standard side lav noget mere unikt med billeder grafik og gerne lidt mere liv hele siden igennem med bare et par billeder og grafik

hvor er kontakt siden den fandt jeg ikke god ide lave en kontakt side med en kontakt formular og jeres adresse info der

god ide få social medier på siden du skriver lidt om google plus faceboo er også en god ide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Wow, kanon feedback! Tusind tak til dem, der har bidraget indtil nu - jeg er rigtig glad for alle de guldkorn, jeg har modtaget :)

@Jakob - Tak for tæskene ;) Jeg er især glad for, at du får mig til at se på siden med sælger-brillerne på. I min iver for at informere, så har jeg glemt at tage højde for gruppen, der allerede har disse ting afklaret. Jeg vil gå i gang med at lave ændringer, der kan lede potentielle kunder hurtigere frem til en forespørgsel. Og så selvfølgelig rode lidt mere med grafikken.

@AP - Tak, fordi du gjorde mig opmærksom på antal tegn. Jeg har længe gået og troet, at jeg havde 70 tegn at gøre godt med, så det var super lige at blive opdateret.

@Thomas - Rigtig god idé med billeder til "Om Audioprint". Jeg vil meget gerne lave noget i højre side, men jeg har simpelt hen ikke fundet ud af endnu, hvordan jeg får noget tekst ind derovre :/ En slider havde jeg faktisk ikke tænkt på - det vil jeg gå i gang med at undersøge, hvordan jeg får tilføjet. Tak for tippet :)

@Mikael - Sociale medier skulle meget gerne på siden, men som jeg skrev i min første post, så oplever jeg fejl, når jeg sætter koden ind. Når jeg har fundet ud af, hvad der går galt, og hvordan jeg retter det, så kommer det helt sikkert på :)

Endnu engang tak for jeres input, de har været meget brugbare,. Går straks i gang med at pusle om siden :)

Mvh. Julie

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)