Kære Aminoer Jeg har lige tilføjet Add This til min side ved at smide følgende ind i html-koden: <!-- AddThis Button BEGIN --> Det ser fint ud, lige indtil jeg skal foretage en ændring på en af siderne og trykker 'gem'. Ja, faktisk behøver jeg slet ikke at have gjort andet end at trykke på 'gem', og så ser min ellers fine kode meget underlig ud. Har lavet en screenie af før (øverst) og efter (nederst), så I kan se, hvordan det ser ud: Den eneste måde, jeg indtil nu har kunnet få det til at se pænt ud igen er ved at slette hele koden + alt det ekstra kode, der automatisk tilføjes, når jeg første gang trykker 'gem', og så sætte det ind helt forfra. Det er selvfølgelig super træls at skulle det hver gang, jeg gerne vil lave en mindre ændring på en af mine sider, så jeg vil gerne høre, om det er helt normalt, at den opfører sig sådan, og om der måske findes en bedre løsning ift. en share-funktion på hver side? Jeg er egentlig også ret bekymret for, om jeg nulstiller eventuelle likes, når jeg sletter koden fra en side og lægger den ind påny. Er det tilfældet? Glæder mig til at få jeres respons :) Mvh. Julie |
Nu har jeg fået testet, om sletning af koden og ny indsætning påvirkede likes - og det gjorde det, hvilket jo egentlig er logisk nok.
Når jeg nu ikke kan foretage ændringer, uden jeg får dobbelt fb-knap, dobbelt twitter-knap og skal slette alle likes, så må jeg jo nok se mig om efter en anden løsning.
Jeg vil stadig gerne have jeres bud på, hvad der kunne være galt. Indtil videre sletter jeg alle knapper. Holder øje med tråden og håber nogen lige er skarpe og kan spotte løsningen :)
Mvh. Julie