Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en anderledes webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Jeg stå med tanken om at starte min egen webshop som skal sælge håndlavet skønhedsprodukter fra Grækenland så her er mine spørgsmål:
Er der nogle regler og love om salg af skønhedsprodukter? Hvis ja hvor kan jeg finde dem?
Da jeg ser det som en hobby og ikke regner med at tjener meget på det, er et enkelmandsfirma det bedste bud og skal jeg momsregistreres selv om jeg ikke regner med at tjene over 50000?
Hvis det er et enkelmandsfirma jeg er ude efter hvad er den bedste måde at blive beskatet da jeg også er under uddannelse og er på su ?
Håber på at få nogle gode svar :)
Mvh
Matias Svensson

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:39

Du skal ikke have et cvr vis du ikke OMSÆTTER for over 50k om året.

Beskatning ja det kommer jo an på hvad du tjæner men B skat er nok mest relevandt i starten

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 22:49

Hej joachim
tak for svaret så man skal ikke registreres før man rammer de 50000?

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:57

nej men husk det er ikke 50.000 i fortjeneste det er i omsætning :-) så det er bare komme igang efter du har undersøgt reglerne for det kosmetik haløjsa (ikke lige mit domæne men ER sikker på der er en masse dejlige regler omkring dette da det er ting man kommer på kroppen) 

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 23:12

Tak ja det er jo det der er helt sikkert mange regler om kosmetik:) tak for svaret

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:20

Hej Matthew.

Der er kun fordele ved at være CVR registreret og ingen udgifter.

Hvis du efter 4 mdr. kan se du har omsat for 10.000 Kr. fx, så vil jeg råde dig til at få et cvr. til den tid. Man kan aldrig vide hvor meget man vil omsætte for, men hellere være på den sikre side.

Du burde tage på et møde hos Skat hvor de holder kursus i ALT omkring opstart af virksomhed og drift, bogføring, import regler, told, moms, løn, hvad man kan trække fra osv. osv. Det gratis og i alle byer hvis nok. Ind på Skat.dk

Skal du bruge en webshop til at sælge dine produkter, så skal du være velkommen til at kontakte mig :) Du kan se hvad vi tilbyder hos EuDesign ved at klikke på min signatur i bunden. 

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 18:41

Hej Jesper
Tak for svaret det hjælper meget

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)