Annoncér på alle KBH-kollegier.dk's sider (mere end 100 sider på hjemmesiden). Annoncen placeres lige over menuen i bunden på hver side. Annoncens størrelse er på 728 px gange 90 px (19,26 cm. gange 2,38 cm.).
Jeg synes personligt at det er lidt ugennemskueligt hvor meget man får for pengene. Dine besøgstal svinger en del, måske du skulle implementere et system der kan arbejde med CPM og lave styre dine annoncer så du kan dokumentere en eventuel effekt over for dine annoncører.
Idag nærmer besøgstallet sig 1.000 alene for augustmåned, og vi forventer derfor et samlede antal besøg på KBH-kollegier.dk på mere end 2.000 for augustmåned.
Husk at annoncen sælges efter først-til-mølle-princippet..
kan man skrive sig op til at få nummer 2 omgang? altså efter jeres 1 salg her?
Hej Christoffer.
Ja det kan du godt. Hvor lang tid er du interesseret i at annoncere? Hvis du sender mig din e-mail adresse som PM, så kan jeg sende dig en e-mail når annoncepladsen er ledig igen.
Ja det kan du godt. Hvor lang tid er du interesseret i at annoncere? Hvis du sender mig din e-mail adresse som PM, så kan jeg sende dig en e-mail når annoncepladsen er ledig igen.
Hej.
Det kommer an på hvad tid i måneden der bliver ledigt, fordi hvis det er midt i eller slutningen kommer det meget an på økonomien der :-)