Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Miinto - Sælger du der?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,
Findes der nogle iværksættere herinde der sælger deres brand eller produkt via miinto?

Vil gerne høre nogle tidligere erfaringer hvis i har det?

God søndag! 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:35

Hej med dig.

Kender en person som sælger denne brand. Kan du tilføj mig på skype: edubacklinks

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 09:45

Vi har et par kunder, som er på Miinto.

Den ene sælger damesko derinde, de har ikke solgt særlig meget efter et par måneder de har været på. De tog vidst også et højt tilmeldingsgebyr, som ikke er tjent ind endnu. Plus de billeder de fik taget var noget knap så gode pga man havde mast skoene, så de fik en helt anden facon.

En anden kunde sælger undertøj derinde, hun har været ganske tilfreds - dog tager miinto en høj provision i forhold til butikkens egen avance, så derfor håber man her at man kan få de nye kunder over i ens egen butik bagefter.

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:32

Jeg gør ikke, men foretog for ca. 1½ års tid siden et testkøb derinde for at se om min shop skulle være med, det var dog ikke en specielt god oplevelse, så jeg droppede det.

Det er jo dog noget tid siden, og de har vist fået en pris ved FDIH's årlige event for webshops, så måske er de blevet bedre?

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:07

Hej

Vi har nu haft siden www.GoFashion.dk kørende nu i snart 7 måneder og overvejer at implementer en ny funktion hvor webshop ejer kan uploade deres produkt billeder efter kategorie - men lige nu kører vi affiliate samarbejde hvor vi henter billederne ned og tjener kommision pr salg, men tænker at denne nye funktion skal koste en lille beløb om måneden eller funktionen skal være gratis, men istedet satse på annonce salg. Vi arbejder stadig på at optimere siden 100 % og bare sidste måned havde vi 3000 unikke besøgende og dette er uden Nogen former for reklame. I skal være velkommen til at skrive til os hvis dette har interesse.

Hilsen

www.GoFashion.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)