Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil du se i Amino Live?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som mange af jer ved, er Amino så småt i gang med at lancere en helt ny service, Amino Live, hvor vi vil tage en masse spændende mennesker ind, og høre deres historie, undervejs vil det naturligvis være muligt for dig at stille spørgsmål til dem.

Vi har allerede planlagt de første to gæster, allerede på onsdag får vi besøg af Jesper Øhlenschlæger og om godt en måned, den 13 september, får vi besøg af Jesper Buch. Gør dig selv den tjeneste at tilmelde dig vores event på Facebook, så du ikke glemmer hvornår du skal sidde klar foran computeren, med popcorn og dine spørgsmål.

Derudover prøver vi også at få en amerikaner, som flere af jer har efterspurgt, til at kigge forbi vores studie i september måned, men meget mere om det senere. 

Men nu til det helt store spørgsmål, hvor vi har brug for din hjælp. Vi har været der før, men jeg vover alligevel pelsen, og spørger dig, hvem vil du gerne se til Amino Live, og hvorfor? 

Morten

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper Blom

Jonas Donbæk

Mikael Rieck

Nikolaj Astrup Madsen

Dennis Drejer

Ib Potter

Morten Vadskær

Simon Mørch

Anders Saugstrup

Halfdan Timm

- Og hvis i satser stort - så hiv Pat Flynn ind Skype-Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg ville elske at se nogle kvindelige iværksættere/ledere, f.eks. Mette Holbæk, Anette Sand, Christina Klitsgaard, Fanny Posselt, Soulaima Gourani, Maj Wismann, Pernille Aalund, Karin Høgh, Anna Thygesen, Michelle Hviid ...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:25

Anja Lysholm:
Jeg ville elske at se nogle kvindelige iværksættere/ledere, f.eks. Mette Holbæk, Anette Sand, Christina Klitsgaard, Fanny Posselt, Soulaima Gourani, Maj Wismann, Pernille Aalund, Karin Høgh, Anna Thygesen, Michelle Hviid ...

Jeg vil også gerne bakke op om, at det ville være fedt at få nogle kvindelige iværksættere i studiet.

Jeg må med skam erkende at jeg ikke kender alle de ovenstående, men jeg kender da både Soulaima Gourani, Pernille Aalund og Anna Thygesen, og alle ville bestemt være nogen jeg med glæde ville se i Amino TV.

Derudover er der den oplagte Jannik Olander, og en af mine personlige favoritter: Enan Galaly.

Jeg ville heller ikke være ked at at se Silvan Popovic, for det er noget af en succeshistorie der kan fortælles der. Og så er jeg sikker på at Nicolaj Thomasen ville kunne være et spændende "offer" i studiet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Richard Branson, Virgin

Bill Gates, Microsoft

Lars Ulrik, Metallica

Lars Larsen, Jysk

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:39

Richard Branson - han er super inspirerende og et levende bevis på, hvad der kan lade sig gøre!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 12:40

Som Mikkel skriver - Richard. Han er for sej !

Af danskere ville jeg gerne se mere til de små startups vi pt har i silicon Valley.

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:45

...og Peter Aalbæk Jensen, medstifter af Zentropa. Han må have noget interessant at fortælle om at banke en forretning op i en meget konkurrencepræget og usikker branche - uden at miste sit gode humør.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udover de mange inspirerende historier om iværksætteres vej fremad, så tænker jeg, at det også må være spændende at høre fra de kunder, som så mange iværksættere er afhængige af. Det kan fx være en stor aftager af grafisk arbejde, et forlag (mange herinde arbejder på bøger), større virksomheder der kan tage produkter ind osv.

Det må være spændende for mange at blive sat lidt ind i, hvordan de som købere finder nye leverandører, hvad de lægger vægt på, hvad en enkelt iværksætter skal gøre for at komme ind i varmen hos dem.

Af iværksættere tænker jeg på Tommy Ahlers, som er helt fantastisk inspirerende. Jeg har både været så heldig at få en sparringstime hos ham, men vi er jo også mange, der nyder godt at hans gejst i programmet "De 6 hatte" på Radio24Syv.

Uanset, hvem I får ind, så glæder jeg mig :-) 

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville gerne se Lars Kolind som er mest kendt som lederen bag Oticons succes, men som også er serieiværksætter (mener det er over ti virksomheder han har startet på under ti år). Han er for tiden i gang med at promoverer bogen Unboss, så mon ikke det er muligt at få ham ind.

Christian Stadil - Han er sgu altid sej på tv, og har haft succes med flere virksomheder.

Finn Helmer - Manden bag Giga's succes og senere salg, og som er fantastisk inspirerende at høre på.

Anja Andersen - Bare på grund af hendes anderledes måde at tænke talent, evner og arbejde på.

Erhvervsministeren (ved ikke hvem det er på nuværende tidspunkt) - Ville være spændende at høre hvad vedkommende svarer på vores spørgsmål.

Og så den helt store: Seth Godin - min helt fra USA som indbyder til at man tænker produkter, produktudvikling, markedsføring og forretning på helt andre måder end den gængse.

Og så også en stemme til Richard Branson, som bl.a. kan nydes her:
TED: Richard Branson - Life at 30.000 feet

Og ellers gad jeg godt at høre om folkene bag Bezzerwizzer.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)