Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring til 200,- kr./time

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Mangler du hjælp til rengøring? Så har jeg alletiders tilbud til dig.

Et styks rengøringsassistent med mange års erfaring - 54 årig mand, utrolig stabil og MEGET pligtopfyldende!
Hvad enten du er privat eller virksomhed (kontor, butik eller lign), så får du en person som møder hvergang til tiden og forlader dig ikke før du er tilfreds.

Du får en fast pris på rengøringen, så du altid ved, hvad du kan forvente af udgifter.

Har du dit eget rengøringsfirma? Så tilbyder han også at entrere som underleverandør til dig.

Placering: Vest/Midtsjælland og evt. Københavnsområdet.

Prisen er blot 200,- kr./time ekskl. moms.

Kontakt mig på 41993489 - eller send en mail til info@mediemarketing.dk

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:56

Ikke fordi jeg skal spille klog, men er det ikke lidt overpris?

(Kender ikke hans erfaringer, så bare ignorer, hvis jeg tager fejl)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:57

Tilbud modtages gerne den anden vej :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:09

Overpris ??? Hvis ellers man betaler sin skat og kører det hele efter bogen, så vil jeg hellere spørge:

Er det ikke underpris?? 200 kr. i timen for hårdt og slidsomt arbejde er for lidt.

200 kr. i timen svarer til at en fuldtidsarbejder max kan lave 160*200 kr = 32.000 kr. pr. måned, og det er vel og mærke hvis medarbejderen arbejder det samme sted 8 timer om dagen. Skal han flere steder hen i løbet af en dag, kan du trække transporttiden fra og lægge omkostninger til transport m.m. til.

Ud af de 32.000 kr. han max kan indtjene pr. måned, kan du så trække løn, feriepenge, forsikring, vikar ved sygdom, transportudgifter, materialer osv osv fra. Alt i alt giver dette en ganske håbløs timepris hvis du spørger mig, og er ikke holdbart i længden.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:12

KBH Ejendomsservice :

Overpris ??? Hvis ellers man betaler sin skat og kører det hele efter bogen, så vil jeg hellere spørge:

Er det ikke underpris?? 200 kr. i timen for hårdt og slidsomt arbejde er for lidt.

200 kr. i timen svarer til at en fuldtidsarbejder max kan lave 160*200 kr = 32.000 kr. pr. måned, og det er vel og mærke hvis medarbejderen arbejder det samme sted 8 timer om dagen. Skal han flere steder hen i løbet af en dag, kan du trække transporttiden fra og lægge omkostninger til transport m.m. til.

Ud af de 32.000 kr. han max kan indtjene pr. måned, kan du så trække løn, feriepenge, forsikring, vikar ved sygdom, transportudgifter, materialer osv osv fra. Alt i alt giver dette en ganske håbløs timepris hvis du spørger mig, og er ikke holdbart i længden.

Enig ! Hverdagen kan nemt få svært ved at hænge sammen i længden til den takst :(

Men 200/t er bedre end ingenting og kan nemt være et godt tilbud for køber selvom der muligvis skal genforhandles i fremtiden.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:13

Grunden til netop den pris er, at manden er min far, som er fyret efter 37 år i Københavns Kommune (blot fordi chefen så sig sur på ham).
Men han var tjenestemand! Dvs. at han nu er sendt på pension i en alder af 54 år - det er sgu ikke pensionsalderen i Danmark, og derfor vil han meget gerne forsætte på arbejdsmarkedet.

Han får sin pension og derfor er dette arbejde supplering - dels for at komme i nærheden af hans tidligere lønning og for simpelthen at holde sig igang!

Da han har arbejdet indenfor rengøring i rigtig mange år, er det altså her han har sin stærke side.

200,- pr. time er ekskl. moms og med regning - og det er ikke fordi vi vil lave undergravende virksomhed!
Er der nogen som vil ansætte ham i stedet, så skal de skam være meget velkomne til det Smile 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:19

Desværre er det imod Amino's retningslinjer at reklamere for en anden...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:20

Fakturaen kommer skam fra mit firma, så det er MedieMarketing der udbyder dette tilbud.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 22:22

Hvis jeg får mere gang i min egen forretning, vil jeg gerne ansætte en mand som din far - men det er nok tidligst om 3-4 mrd.. Han kan sikkert også ordne haver, er lidt handymand og lave andre småting i hus og have og er meget imødekommende overfor kunder samt er stort set aldrig syg og er yderst loyal - har jeg ret?

Din fars generation er guld værd for virksomheder, der er trætte af illoyale og ustabile ansatte.

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 22:23

Arh come ón Emil S, sikke da en stemning at få op.
Han spørger bare om nogle kunne bruge noget billig arbejde?!

Jeg syntes sgu det er i orden:)

Men man skal selvfølgelig holde sig til retningslinierne. Dog ingen regler udenundtagelse :)

// Daniel Poulsen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)