... måske ikke lige dét med handymanden Men resten er en meget præcis beskrivelse af min "medarbejder" - må jo ikke reklamere for andre...!
Men ja, den generation hænger ikke på træerne - og kunne han lave hjemmesider, så ansatte jeg ham skam også et par timer Eller til at tage telefon, hænge vasketøj op eller passe børn
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Held og lykke med at finde et job til den gamle:-) Hvis han har grønne fingre, og stadig er ledig fra april måned næste år, så er han meget velkommen til at sende en ansøgning til os. Der skal vi nemlig bruge en gårdmand til pasning af gårde i Københavnsområdet.
Der er godt nok et stykke tid til, men ha det i tankerne, hvis situationen ikke ændrer sig.
Held og lykke med at finde et job til den gamle:-) Hvis han har grønne fingre, og stadig er ledig fra april måned næste år, så er han meget velkommen til at sende en ansøgning til os. Der skal vi nemlig bruge en gårdmand til pasning af gårde i Københavnsområdet.
Der er godt nok et stykke tid til, men ha det i tankerne, hvis situationen ikke ændrer sig.
Tak - det vil jeg helt sikker give videre!
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.