skovle sne, evt. handle ind? |
Handle ind den var god tak :-)
skovle sne, evt. handle ind? |
Handle ind den var god tak :-) |
Hvis det er god gammeldags arbejde, jamen så er der jo avis rutter. Det gjorde jeg da jeg var 13, ved ellers ikke hvad man kan tjene på som 13 årig. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Du kan måske finde et fritids arbejde på http://www.faadetgjort.dk/ Hvis du gerne vil tilbyde græsslåning, havearbejde etc. i dit lokal område. Er det bedste nok at indrykke en annonce i lokalavisen :-) Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
|
Hej med dig :-)
Det var en super ide det med mobiltelefonerne :D Tusind tak for svaret :D |
Avisruter er det mest oplagte arbejde for en ung knejt, men problemet er bare at f. eks jyske vestkysten har lavet det om til en fuldtidsstilling (som hovedageligt bliver besat af udlændinge), da unge mennesker ikke gider aviser. Derfor tror jeg faktisk ikke man som ung kan få et avisrute. |
sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer
Husk på at du ikke må bruge en græsslåmaskine så længe at du er under 18. Der er dog mange andre glimrende forslag i tråden, som du sagtens kan kaste dig over. Held og lykke! / Emil |
Hvor står den regl at man ikke må bruge en græsslåmaskine når man er under 18?? :) |
Han må vel gerne bruge en håndskubber... Så giver det både motion, og du får slået græsset samtidigt... |