Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musik på din hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har et spørgsmål som jeg faldt over for lidt siden.. er musik et turnoff for de fleste kunder på din hjemmeside?
De har jo rådighed over volume, start, sluk osv. Selvfølgelig er der autoplay når de besøger siden, men derefter er det jo i deres hænder?

Er der nogle som har testet om musik hjælper på din hjemmeside? For flere undersøgelser har jo vist at du sælger bedre hvis dine kunder er afslappede. Lad os antage du sælger trompeter og Saxophoner på nettet, kunne lidt baggrund jazzmusik så ikke muligvis fungere positivt?

Ja jeg ved det ikke - det derfor jeg spørger. hehe :D

Hav en god lørdag, med venlig hilsen

Christian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

Udfra egne erfaringer som besøgende, så synes jeg det er et kæmpe turn-off. Der er så mange ting som er afgørende for om at oplevelsen bliver god, at jeg ikke ville forsøge mig med autoplay. 

1. Jeg er flittig Spotify bruger og musikken kører konstant og så lige pludselig kommer der musik fra et andet sted også, det funker ikke. 

2. Er lyden skruet helt op, så bliver den besøgende forskrækket og smuttet hurtigere end du kan sige "farvel kunde"

3. Hvilken musik vil du spille? Folk har jo forskellig smag og det kan hurtigt gøre mere skade end gavn, hvis der kommer noget musik som ikke passer til kunden.

Jeg synes du skal give dem muligheden for at høre musik, men lad den ikke stå på autoplay. Så den tænder af sig selv.

(Der er helt sikkert også nogle regler du skal tage højde for)

Ha' en super dag! 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 16:43

Hvis du lægger musik på din hjemmeside, skal du have en aftale med KODA også selvom det er din egen musik.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Vojens
Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:46

Jeg hader selv når der er musik på en hjemmeside.
Ofte så hører man selv musik eller har måske lige gjort også bliver man "blæst" ud af noget musik man ikke bryder sig om.
Jeg går nærmest i panik og lukker hurtigt ned og åbner ikke siden igen. Hvis man vil have musik på sin side så syntes jeg man skal advare først, så folk er klar over det feks med en pop up før musikken starter.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 16:51

Min erfaring siger mig at der er RIGTIG mange som surfer i arbejdstiden. Mange glemmer jo også at slukke for lyden på deres computer. Så hvorfor give folk mulighed for at blive afsløret?

Mvh
PLI | Affugter

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:52

AutoPlay er virkeligt No-Go. Mine højtalere er af en eller anden grund ALTID på max når jeg besøger et web-site med musik, det giver det vildeste chock, og jeg kan ikke lukke siden ned hurtigt nok.

- Eksempelvis besøger jeg dagligt www.formula1.com, de har denne SKIDE irriterende Start-lyd, der gør mig halvdøv, hver gang jeg besøger sitet (prøv engang). Det har faktisk gjort at jeg er begyndt at finde alternativer, når jeg søger efter F1 nyheder.

Mvh.

P.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 16:53

Tak for svarene!

Jeg havde nu heller ikke planer om, at lægge musik ud, jeg plejer også at se det som et turnoff :) Så der er vi da enige
Jeg ville bare høre om nogle havde testet det, men tak for svarene! Vi fik ret hurtigt en konklussion på den debat :D

Christian 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)