Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores website oppe - Giv os feedback!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Vojens
Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

"Og vi bestræber og efter at give kunden den bedste oplevelse."

I denne sætning :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:42

Suzy Jensen:
"Og vi bestræber og efter at give kunden den bedste oplevelse."

I denne sætning :-)

Mange tak, den havde jeg ikke lige set. Den retter jeg lige :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Vojens
Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:48

Så lidt :-)
Man bliver nemt lidt blind på sit eget arbejde, men den sprang mig lige i øjnene :-)

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 16:52

Meget fint. Dog skal I virkelig arbejde med menuerne. Put lidt CSS på dem. Der er masser af tutorials på nettet.

Mvh
PLI | Affugter

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 16:52

Asger Folmann:

Jeg vil hovedsageligt kommentere på jeres brand:

Jeg må indrømme at jeg er lidt forvirret over den manglende overensstemmelse mellem navnet Stokholm og billedet af Buddha samt det faktum at det er dansk fremstillet. Jeg kan på en eller anden måde ikke se den røde tråd mellem DK, S og Buddha...!? Det peger i tre forskellige retninger som jeg ikke kan kæde sammen vha. almindelig logik. Hvis Buddha derimod have været et stilistisk ikon a la skjoldmø/valkyrie/ancient scandinavian babe/Freja/skjald/lurblæser eller lign., kunne jeg pludselig se en rød tråd i det hele: Det er SKANDINAVISK og det er kvalitet!

Jeg ville ændre det hvis jeg var jer!

Jeg giver faktisk manden fuldstændig ret! Selvom du siger det er dit navn, så er det ikke det første jeg tænker når jeg ser din hjemmeside. For hvor skulle man vide det fra? Selvfølelig kan du skrive at du hedder det, men jeg syntes alligevel der er en eller anden irrerterende effect over det. Samtidig så er det vigitigt at folk kan se "ideen" i dit brand. Hvad kan jeg bruge det til? F.eks. ved jeg at det faktisk er moderne at være buddhist, eller hvertfald er det en dille at have sådan en figur i stuen. Men jeg syntes i mangler rimelig meget. Både billeder og tekst. Alt skal understøtte jeres "idé" som i har i jeres brand. Det er derfor jeg også tror Asger bliver lidt forvirret, for er det Dansk kvalitet? Eller er det buddistisk religion? Eller er det stokholm (Selvom det staves anderledes). 

Dog syntes jeg at det er et vanvittigt fedt logo i har øverst på siden. Det viser klasse og stil, hvilket er den rigtige vej. For hvem vil ikke have det?

Det skal nok blive et hit, at gå i buddha inspireret smykker af dansk kvalitet! Hvis det er denne vej i vil gå.

Held og lykke.

Mvh. Daniel K. Petersen 

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:56

Daniel Kongsted Petersen:
Eller er det stokholm (Selvom det staves anderledes)

Jeg hedder Stokholm, uden C ligesom byen Stockholm 

Daniel Kongsted Petersen:

Dog syntes jeg at det er et vanvittigt fedt logo i har øverst på siden. Det viser klasse og stil, hvilket er den rigtige vej. For hvem vil ikke have det?

Mange tak for dine fine ord, dem er vi glade for at høre. 

Og tak for din feedback!

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 17:04

Stokholm Jewelry:
Jeg hedder Stokholm, uden C ligesom byen Stockholm 

Det ved jeg godt, men det ikke det første jeg tænker.

Mennesket bruger under et sek, på at læse og registrere sammensætningen af bogstaver . Når jeg ser dit logo for første gang så står der stockholm for mig. Det fordi hjernen husker ordets udseende og ikke hvert bogstav. Det er derfor vi kan huske alle disse ord. Vi læser jo ikke hvert bogstav op. 

Men uden at give den store undervisning, så mener jeg at du på en eller anden måde skal gøre det mere tydeligt. At det ikke er stockholm, men stokholm. Eller måske slet ikke skrive det? Det har jo forvirret nogle af os? Bare et godt råd.

Og noget andet jeg lige har set, så syntes jeg også jeres typografi på jeres nederste del af forsiden skal være lidt anderledes. Sådan så den udtrykker stil og kvalitet som jeres brand.

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23

Jeg opfatter ikke Stokholm, som en skandinavisk hovedstad, men måske skulle i bruge noget energi på at undersøge, hvordan folk opfatter jeres navn.

Hvis de opfatter navnet som Daniel, kan det være forvirrende med Buddha hovedet.

Men i forhold til hjemmesiden, så ligger "om os" lige nu højere i hierarkiet end "kollektionen", og hvis det er privatpersoner i henvender jer til, vil de fleste altså være ret ligeglade med jeres "om os".

Hvad skal jeres showroom bruges til?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:32

RasJe:
Hvad skal jeres showroom bruges til?

Showroom skal bruges så kunderne, kan se andre ''Kunder/personerne'' Med vores smykker. 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)