Så er vores website omsider oppe, vi er selv rigtig godt tilfreds med resultatet. Men vi kunne godt tænke os noget feedback fra jer Amino'er. Alt kritik kan bruges!
- Det skal siges at vi stadig mangler at få lagt nogle produkt billeder og lidt andre billeder ind.
Jeg vil nok kigge på at få jeres system til at generere titler til siderne. <title>Sidens titel</title> burde være til stede på alle sider, og burde fortælle hvad siden handler om. Uden at skulle ind på en længere snak om søgemaskineoptimering, så er det helt essentielt at udfylde disse tags.
Det er svært at give kritik på siden, når den ikke helt er kommet op at køre endnu - Jeg ville nok vente med at spørge, til der er kommet produkter, tekster, billeder og andre ting ind på siden.
Lige nu er siden tom. Og det er et kritikpunkt i sig selv. Men det er du helt sikkert klar over - Jeg vil meget gerne give noget kritik, når vi kan se den færdige side og derved komme med kritik, du kan bruge til også at skabe en bedre side! ;-)
Det er svært at give kritik på siden, når den ikke helt er kommet op at køre endnu - Jeg ville nok vente med at spørge, til der er kommet produkter, tekster, billeder og andre ting ind på siden.
Lige nu er siden tom. Og det er et kritikpunkt i sig selv. Men det er du helt sikkert klar over - Jeg vil meget gerne give noget kritik, når vi kan se den færdige side og derved komme med kritik, du kan bruge til også at skabe en bedre side! ;-)
Jeg vil vende tilbage til jer, når siden er helt færdig.
Hvis jeg var jer, ville jeg fjerne kontaktformularen fra "Om os" og skrive en introduktion af jer selv dér i stedet. Du kan evt. oprette en ny kategori, du kalder "kontakt" og indsætte kontaktformularen på den side. Det var lige det første der slog mig - ellers synes jeg umiddelbart, at det er en rigtig flot side :-)