grå tekst farve på lys gå baggrund gør start teksten svær at læse de mangler titler og tags på alle siderne husk google viser op til 70 tegn få mere tekst på siden om os kom der med jeres adresse info og cvr nummer sæt også jeres cvr nummer i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig dog virker siden ikke særlig meget færdig ingen produkter på ingen tekst reelt på siden |
Jeg ser siden som halvfærdig.
Få flere billeder på forsiden, og nogle længere tekster. Hvorfor fremstår jeres logo 2 gange på hjemmesiden? Hvis logoet i så fald er en slider synes jeg du skulle få 3-4 billeder på. Der er for meget mellemrum mellem billedebokse, og din velkomst-beskrivelse.
Jeres kollektion og forhåbentligt ikke en vandmand, og jeres showroom er vel ikke en blomst - Få nogle billeder ind, og vis hvad i virkeligt har at byde på.
Lav jeres bestillingen formular i 2 kolonner. det ser lidt dumt ud når den er så lang, og et tomt felt ved siden af. Jeres "Om os" formular kan du bare strække helt ud til 100% i bredden - det tror jeg ville se bedre ud.
Det er typisk at Aminoer er ivrige med at lave tråde som denne, når der kun er lagt en lille hånd på siden - Få den nu helt færdig til du selv synes du er tilfreds, og først dér synes jeg du skal lave et indlæg - men i bund og grund er det noget du selv må vurdere, det er bare sådan så du ikke læser det som du godt ved skal ændres ;)