Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores website oppe - Giv os feedback!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

grå tekst farve på lys gå baggrund gør start teksten svær at læse

de mangler titler og tags på alle siderne husk google viser op til 70 tegn

få mere tekst på siden om os kom der med jeres adresse info og cvr nummer sæt også jeres cvr nummer i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig

dog virker siden ikke særlig meget færdig ingen produkter på ingen tekst reelt på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 11:50

Jeg ser siden som halvfærdig.

Få flere billeder på forsiden, og nogle længere tekster. Hvorfor fremstår jeres logo 2 gange på hjemmesiden? Hvis logoet i så fald er en slider synes jeg du skulle få 3-4 billeder på. Der er for meget mellemrum mellem billedebokse, og din velkomst-beskrivelse.

Jeres kollektion og forhåbentligt ikke en vandmand, og jeres showroom er vel ikke en blomst - Få nogle billeder ind, og vis hvad i virkeligt har at byde på.

Lav jeres bestillingen formular i 2 kolonner. det ser lidt dumt ud når den er så lang, og et tomt felt ved siden af. Jeres "Om os" formular kan du bare strække helt ud til 100% i bredden - det tror jeg ville se bedre ud.

Det er typisk at Aminoer er ivrige med at lave tråde som denne, når der kun er lagt en lille hånd på siden - Få den nu helt færdig til du selv synes du er tilfreds, og først dér synes jeg du skal lave et indlæg - men i bund og grund er det noget du selv må vurdere, det er bare sådan så du ikke læser det som du godt ved skal ændres ;)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej min ven!

- Undskyld, men jeg synes sgu det er en ommer! Siden er overhovedet ikke færdig og det er umuligt for mig at give noget godt feedback, da du jo helt sikkert ved en masse af det jeg nu vil give som feedback i forvejen, men blot ikke har fået lagt tingene op endnu. Jeg vil super gerne give dig  bedre feedback, når altså du har en "færdig" demo.

#1 Forside: Fint nok, jeg savner lidt nogle billeder i det der ser ud til at være et slideshow på forsiden, desuden så synes jeg der skal være mere liv i teksten nedenunder, enten mere tekst eller et billede i højre side. Gerne smykker selvfølgelig, så jeg kan se hvad det drejer sig om.

#2 Om os: Når jeg vil læse mere om jer, så synes jeg det er lidt mærkeligt at jeg bare bliver smækket ind på en kontakt-side og derefter bare "coming soon"

#Bestilling: Synes helt klart I skal have  shoppen op at køre, det andet bliver lidt bøvlet. Desuden så kan jeg jo ikke bestille noget endnu, da I ingen varer har sat ind.

#Kollektion: Tekst og billeder mangler

#Showroom: Tekst og billeder mangler

Ang. designet, så synes jeg det er flot nok. Sørg for at komme med nogle lyse billeder og pift teksten lidt op, så siden ikke bliver for kedelig at kigge på.
SEO-mæssigt skal du nok lige kigge på dine side-titler også

Ha' en super dag! 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

OK, nu får du lige den store tur kvit og frit herfra.

Grundlæggende et godt forsidedesign/layout. Det ser lækkert ud, jeg har lyst til at blive hængende, selv uden billedmateriale. I har fulgt keep-it-simple-princippet og det holder.

Jeg vil hovedsageligt kommentere på jeres brand:

Jeg må indrømme at jeg er lidt forvirret over den manglende overensstemmelse mellem navnet Stokholm og billedet af Buddha samt det faktum at det er dansk fremstillet. Jeg kan på en eller anden måde ikke se den røde tråd mellem DK, S og Buddha...!? Det peger i tre forskellige retninger som jeg ikke kan kæde sammen vha. almindelig logik. Hvis Buddha derimod have været et stilistisk ikon a la skjoldmø/valkyrie/ancient scandinavian babe/Freja/skjald/lurblæser eller lign., kunne jeg pludselig se en rød tråd i det hele: Det er SKANDINAVISK og det er kvalitet!

Jeg ville ændre det hvis jeg var jer!

Angående teksten på forsiden:

Stokholm Jewelry er et Europæisk luksusbrand, vi håndlaver vores smykker i hjertet af Danmark. Vi sælger smykker til selv den mest kræsne kunde, og vi bestræber og efter at give kunden den bedste oplevelse. Vores smykker er lavet af halvædelsten, diamanter, og krystaller i håndværk af bedste skuffe.

Show, don´t tell! Lad være med at skrive at det er et luksusbrand, - det kan vi jo godt se på både smykkerne og priserne (antager jeg ;-)). Jeg ville i det hele taget holde mig fra at bruge ordet brand, når man søger at give indtryk af at være et brand.

Forslag til alternativ tekst:

Stokholm Jewelry leverer eksklusive skandinaviske smykker. Vi håndlaver alt i Skanderborg, - hjertet af Danmark. Den kræsne kunde handler hos os. Vi står inde for den bedste kvalitet og service. Vores smykker er lavet af halvædelsten, diamanter, og krystaller. Skandinavisk håndværk når det er bedst!

Jep, det var det – post igen når i er nået længere i processen!

Held og lykke med det!

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 13:00

Ja den ser jo fin ud men det er som nævnt meget svært at give kritik/gode råd når siden ikke er færdig. få shopsystemet op og lagt vare og billeder ind så kan jeg sikkert finde noget :-P

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:22

Suzy Jensen:

Også lige få tjekket teksten for stavefejl, jeg så ihvertfald én fejl.

Om os skal ikke være kontaktformularen, efter min mening kan det gøres noget bedre :-)

Glæder mig til at se den færdige side og shop og jeres smykker.

Hvor er stavefejlen, så vil den hurtigst muligt blive rettet 

- Tak for din feedback! 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:23

Mikael christiansen:
grå tekst farve på lys gå baggrund gør start teksten svær at læse

Vi vil hurtigst mulig få ændret tekst farven til en mere lysere farve. 

- Tak for din feedback! 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:25

bulldesign.dk:
Jeg ser siden som halvfærdig.

Siden er heller ikke færdig endnu, det jeg faktisk søgte feedback, var mere designet. 

bulldesign.dk:

Få flere billeder på forsiden, og nogle længere tekster. Hvorfor fremstår jeres logo 2 gange på hjemmesiden? Hvis logoet i så fald er en slider synes jeg du skulle få 3-4 billeder på. Der er for meget mellemrum mellem billedebokse, og din velkomst-beskrivelse.

Det vil der også komme 

Mange tak for din feedback! 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:27

Ebbe Hansen:

Forside: Fint nok, jeg savner lidt nogle billeder i det der ser ud til at være et slideshow på forsiden, desuden så synes jeg der skal være mere liv i teksten nedenunder, enten mere tekst eller et billede i højre side. Gerne smykker selvfølgelig, så jeg kan se hvad det drejer sig om.

Der vil også komme mere tekst, og flere billeder. Også der vil også komme billeder af vores smykker i slideren. 

Ebbe Hansen:
Desuden så kan jeg jo ikke bestille noget endnu, da I ingen varer har sat ind.

Vi vil snart få lagt vores kollektion ind på siden. 

Tak for din feedback! 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:32

Asger Folmann:
Jeg må indrømme at jeg er lidt forvirret over den manglende overensstemmelse mellem navnet Stokholm og billedet af Buddha samt det faktum at det er dansk fremstillet. Jeg kan på en eller anden måde ikke se den røde tråd mellem DK, S og Buddha...!? Det peger i tre forskellige retninger som jeg ikke kan kæde sammen vha. almindelig logik. Hvis Buddha derimod have været et stilistisk ikon a la skjoldmø/valkyrie/ancient scandinavian babe/Freja/skjald/lurblæser eller lign., kunne jeg pludselig se en rød tråd i det hele: Det er SKANDINAVISK og det er kvalitet!

Nu skal du høre: Biledet buddha og navnet Stokholm -  Stokholm er mit efternavn, og smykkerne er buddha inspireret. 

Asger Folmann:

Stokholm Jewelry leverer eksklusive skandinaviske smykker. Vi håndlaver alt i Skanderborg, - hjertet af Danmark. Den kræsne kunde handler hos os. Vi står inde for den bedste kvalitet og service. Vores smykker er lavet af halvædelsten, diamanter, og krystaller. Skandinavisk håndværk når det er bedst!

Vores smykker er ikke skandinaviske, du er inspireret af buddha, derfor er de ikke skandinaviske. 

Ellers fint tekst du skrev, den passer bare ikke. 

Men mange tak for din feedback!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)