Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Jo jeg gør det fordi der er lidt penge i det.

Men også fordi at det er noget jeg kan lide at lave!

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:04

Fordi jeg hellere vil arbejde online :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:06

Fin fin du kan li og lave det.... Meeen, ved du noget om det sådan generalt? Har du prøvet det før?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10

Mads:

Tak for det gode svar!

men hvordan kan jeg så få kunder? :)

du kan få kunder ved at søgeord optimere sin side aktive forummer og over alt og da folk ser din side ligger nummerer et over alt og du på din side kan vise en pæn statik så kommer kunderne af sig selv husk dog vis har 1 million visninger  på din side om måneden og der er billeder på siden at du får et stabilt webhotel der kan klare en rimelige trafik der synes jeg meebox.net er rigtige gode de er reel med deres trafik 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:11

Jeg har arbejdet med google med min webshop.

Så har jeg et par facebook sider, og nu ville jeg gerne prøve at kaste mig over annoncering på facebook. Da jeg synes det lyder som et interessant emne :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er dejligt med dit gåpåmod, Mads. Det var noget jeg godt kunne bruge :-).

Men hvorfor ikke bruge energien på din Webshop, i stedet for at kaste sig ud i noget nyt?:o).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

Mads:

Jeg har arbejdet med google med min webshop.

Så har jeg et par facebook sider, og nu ville jeg gerne prøve at kaste mig over annoncering på facebook. Da jeg synes det lyder som et interessant emne :)

puha du går i gang med meget du ikke lavet unikke gode titler med mere på din webshop kunne jeg se , starter du ikke på næsten for meget ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:26

Kasper K:
Du må ikke bare ringe til folk, uden de har givet samtykke til det. Så meget ved jeg i hvert fald. :) Det kan du få alvorlige bøder for.

Det kommer vel an på om det er B2B eller B2C. Hvis det er B2B må man ringe lige så tosset man vil, uden samtykke. Sådan var det ihvertfald da jeg drev virksomhed i DK for 3 år siden. Ved dog ikke om det har ændret sig i mellemtiden.

Når man starter et firma op, som vil sælge produkter eller ydelser til erhvervskunder, og man gerne vil have nogle hurtige kunder/salg, er der ikke meget der slår telefonen. Husk på at mange virksomheder sikkert ikke er klar over mulighederne med sådan en service du vil tilbyde, og derfor aldrig søger efter den på nettet. Og så kan dit site være super optimeret og ligge nr. 1 på Google, lige lidt hjælper det - de vil ikke se det, fordi de ikke søger efter det. 

Hvis dit produkt derimod er noget virksomheder hyppigt søger meget efter online (det er dit måske, jeg ved det ikke), dvs. et kendt produkt, som mange løbende har brug for, ja så er SEO nok vejen frem. Men det tager noget tid før du begynder at få kunderne ad den kanal, så i mellemtiden kan det være godt at supplere med salg gennem andre kanaler.

Mvh Carsten

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 09:16

Hej Casper,

Det skulle være b2b, så der må man godt ringe til virksomheder?

Det tror jeg du har ret i, for jeg bliver ringet op af nogle sælgere rimeligt tit igennem min webshop!

Jeg tror heller ikke at der er særligt mange virksomheder som søge på det, fordi de nok ikke kender så meget til det endnu. Men det skal de komme til, og derfor heller jeg mest til telefonbogen :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 09:23

Det lyder interessant. Jeg har netop startet BackupBox, som er Danmarks billigste tilbyder af online backup for kun 250 kroner om året.

Jeg vil gerne have hjælp til at sprede budskabet om Danmarks billigste online backupløsning, så vi kan måske blive din første kunde, når du får noget op at køre.

Venlig hilsen

Jeppe Petersen

BackupBox.dk

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)