Ved ikke om jeg bare burde gå i seng, men jeg forstår ikke helt hvad det er, du gerne vil lave? Du må ikke bare ringe til folk, uden de har givet samtykke til det. Så meget ved jeg i hvert fald. :) Det kan du få alvorlige bøder for. Hvad er det du skal afregne?
Skriv hvilken service du helt præcis vil tilbyde :)
Nu forstår jeg :) - Jamen til dine 3 spørgsmål, vil jeg svare:
1) Ja, du skal have en hjemmeside, hvor du kan fortælle hvad du tilbyder + det kan jo give nye kunder, når der kommer trafik på din side.
2) Må du ikke nej. :)
3) PayPal er super let (og gratis) du kan oprette en faktura og sende den ud til kunden, så kan kunden betale via sin PayPal konto, eller VISA kort.. Andre kort kan også benyttes, dog ikke Dankort mener jeg. :)
På mange måder :) Hvis du laver en god hjemmeside, med god SEO, kommer der jo kunder den vej måske. Ellers ved at være aktiv på fx Amino. I den branche gælder det om at have et godt netværk tror jeg. :)
Rigtig mange får de fleste af sine kunder gennem amino. Det er også en fantastisk mulighed, og din målgruppe ligger også her på Amino. Lav en fed signatur med et lille flot banner, og evenutelt noget tekst der fortæller noget om hvad du kan tilbyde.
Du kan selvfølgelig også vælge at søgemaskineoptimering din hjemmeside (hvis du vælger at få sådan en - hvilket jeg synes du skal), og evt. bruge Google Adwords til at tiltrække potentielle kunder.
Hvad er det helt præcist du vil på facebook? Taler vi annoncering via. sider, grupper, eller de der ''ads'' ude i højre side.
Har du god forstand på det? Du skal vide noget som dine kunder ikke ved, ellers er der ingen grund til at de skal købe din ydelse.
Du skal heller ikke kun gøre det for penge, da du uden tvivl vil køre død i det hen af vejen. Du skal synes det er bare lidt interessant. Hvorfor ikke blot investere tiden i din Webshop, i stedet for at bruge tiden på noget som er i en hel anden boldgade?