jeg skrev vist tilbage jeg valgte en anden til opgaven men du må undskyld vis ikke fik svaret så du viste det at jeg valgte en anden til min opgave
Nej, du skrev ikke tilbage. Ikke videre relevant for denne tråd, men jeg har lige tjekket og set, at jeg faktisk også rettede nogle ting for dig i din shop. Det er ikke relevant for tråden, blot har jeg nu tjekket, at kommunikationen med sikkerhed ikke strandede hos mig:-)
Og så lader vi den fare med intet nævnt, intet glemt
jeg skrev vist tilbage jeg valgte en anden til opgaven men du må undskyld vis ikke fik svaret så du viste det at jeg valgte en anden til min opgave
Nej, du skrev ikke tilbage. Ikke videre relevant for denne tråd, men jeg har lige tjekket og set, at jeg faktisk også rettede nogle ting for dig i din shop. Det er ikke relevant for tråden, blot har jeg nu tjekket, at kommunikationen med sikkerhed ikke strandede hos mig:-)
Og så lader vi den fare med intet nævnt, intet glemt
jeg mener jeg skrev tilbage , jeg forstår ikke hvad du mener ?
men hvad jeg kan se skrev jeg havde fundet en anden til de ting jeg manglet at få lavet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du er nok ikke den eneste idiot her. Jeg er uden tvivl også idiot, jeg har budt ind på op til flere opgaver. Endda købt "plus" for at være med, jeg har ikke fået et eneste svar - selv om jeg har brugt tid på at udarbejde tilbud.
Så meget for det "plus" - men det var da spændende at være med. I kan være A.
Nu skal du jo også passe lidt på! Det kan være du tilbyder opgaver til over 12 kr. i timen og er flyttet hjemmefra og har faste udgifter, så er det ikke altid lige så nemt at være med på diverse bud ;)
Du er nok ikke den eneste idiot her. Jeg er uden tvivl også idiot, jeg har budt ind på op til flere opgaver. Endda købt "plus" for at være med, jeg har ikke fået et eneste svar - selv om jeg har brugt tid på at udarbejde tilbud.
Så meget for det "plus" - men det var da spændende at være med. I kan være A.
Nu skal du jo også passe lidt på! Det kan være du tilbyder opgaver til over 12 kr. i timen og er flyttet hjemmefra og har faste udgifter, så er det ikke altid lige så nemt at være med på diverse bud ;)
Held og lykke fremover.
ja der en del der hjælper andre billigere end 12 kroner time nogle gør det gratis som du ser på forummet skriver løsninger på deres duplikat problemer tit kommer folk med feedback vis en side er ramt af opdaterings problem så giver de feedback hvordan løses nogle ser vi også af til skriver i trådene de hjælper lige laver en gratis hjemmeside standard wordpress eller skriver nogle tekster eller rettes ens stavefejl på ens hjemmeside med mere , det er en del under 12 kroner i time andre vil have flere 1000 kroner for det samme nogle laver gratis
Jeg synes også at det er almindelig pli at svare på alle henvendelser, men sådan fungere verden bare ikke længere. De fleste af os har så travlt i dag, at man må vælge hvad man skal svare på, og hvad man ikke skal svare på. Vælger man at svare, fordi man tror henvendelsen er seriøs, så kan man ofte godt se, efter lidt skriveri frem og tilbage, om en potentiel kunde rent faktisk er så seriøs som vedkomme gerne vil give udtryk for, eller om vedkomme bare spilder ens tid med at stille en masse spørgsmål.
Omvendt hvis man oplever, at modparten er den der ikke svarer, så må man stille sig selv det spørgsmål, om man selv virker seriøs, og så skrive til modparten endnu engang, og forklare at man ER seriøs, og man gerne vil lave forretning så snart detaljerne er på plads.
ja der en del der hjælper andre billigere end 12 kroner time nogle gør det gratis som du ser på forummet skriver løsninger på deres duplikat problemer tit kommer folk med feedback vis en side er ramt af opdaterings problem så giver de feedback hvordan løses nogle ser vi også af til skriver i trådene de hjælper lige laver en gratis hjemmeside standard wordpress eller skriver nogle tekster eller rettes ens stavefejl på ens hjemmeside med mere , det er en del under 12 kroner i time andre vil have flere 1000 kroner for det samme nogle laver gratis
Det kan godt være jeg er en smule ældre end gennemsnittet, men jeg fatter simpelthen ikke hvad du skriver. Muligvis er jeg ikke så tålmodig, når der bliver skrevet indlæg, der er svære at læse - eller også bliver jeg bare irriteret.
Min pointe er, at der smides opgaver op freelancer - der laves mere eller mindre seriøse bud på de opgaver. Hvis man ikke gider bruge tid på at skrive tilbage til budgiver, så dør de seriøse bud helt af sig selv - og så ender det i folk der løser opgaver på delvist professionelt niveau. Det er naturligvis også en mulighed, som står folk frit for.
Oplever også nogle gange (desværre også Amino'er) der tilbyder en service af en eller anden art, fx noget med omtale/artikel, at man ikke hører en dyt ved en henvendelse.
Jeg gætter bare på de har tabt interessen og er videre i noget andet. Fair nok, men de burde - syntes jeg - sætte et punktum så dem der falder over deres service ikke skal føle sig som et fjols når man forsøger at komme i dialog med en død.
Jeg oplever ofte, at udbyderen ikke svarer, eller værre endnu, at man efter en dialog i email pludselig holder op med at svare!
Nu vil jeg gerne høre DIN mening : kan man forvente et svar, hvis man byder ind på en opgave? Kan man forvente at en dialog i email afsluttes på en ordentlig måde, hvis ikke der er gensidig interesse i at fortsætte?
Isoleret her på Amino freelancer får jeg svar fra 50%. Nogle opgaver sletter jeg bare mit bud hvis oplevelsen bliver for useriøs. Det er dog lidt ærgerligt da dette vil gå ud over de seriøse som faktisk skal bruge nogle ting for at komme videre, jeg har f.eks svært ved at lave et design eller logo forslag til en opgave, pkt1 hvis jeg gjorde det hver gang kunne jeg ikke bestille andet pkt 2 hvorfor skulle jeg bruge timer på at lave noget som folk "med 50% sandsynlighed" ikke gider svare på alligevel.
Man kan dog ikke undgå useriøse som bare lige skal prøve det af eller overordnet er uden respekt for sine omgivelser, den sidste gad jeg så nok ikke at løse opgaver for alligevel. Så du er bestemt ikke alene om det, omvendt vil jeg så sige jeg er sikker på der bliver løst mange opgaver igennem Amino freelancer og det er en genialt måde at få nye kunder på for når alt kommer til alt tror jeg der bliver løst flere end der er useriøse og det er da positivt.
Det kan godt være jeg er en smule ældre end gennemsnittet, men jeg fatter simpelthen ikke hvad du skriver. Muligvis er jeg ikke så tålmodig, når der bliver skrevet indlæg, der er svære at læse - eller også bliver jeg bare irriteret.
Min pointe er, at der smides opgaver op freelancer - der laves mere eller mindre seriøse bud på de opgaver. Hvis man ikke gider bruge tid på at skrive tilbage til budgiver, så dør de seriøse bud helt af sig selv - og så ender det i folk der løser opgaver på delvist professionelt niveau. Det er naturligvis også en mulighed, som står folk frit for.
enig man skal svare freelancer med mere
det jeg svaret på den jeg kommenteret vedr prisen og der er forskel på folk hvilken pris de arbejder til og nogle hjælper også gratis