Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortæl mig dog hvis jeg er en idiot!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Igennem de seneste måneder har jeg svaret på adskillige oplæg og udbud, både her i debatten og på freelancer, både her og på andre sites.

Jeg oplever ofte, at udbyderen ikke svarer, eller værre endnu, at man efter en dialog i email pludselig holder op med at svare!

Nu vil jeg gerne høre DIN mening : kan man forvente et svar, hvis man byder ind på en opgave? Kan man forvente at en dialog i email afsluttes på en ordentlig måde, hvis ikke der er gensidig interesse i at fortsætte?

Det synes jeg helt sikkert, at man kan! Ikke bare er det decideret uhøfligt ikke at svare, det stempler også dit spørgsmål, og dermed din virksomhed, som useriøse!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bare rolig den har jeg også oplevet mange gange. Det er bare dem der er idioter..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Samme her. Går selv meget op i god kommunikation og at man altid svarer tilbage (gerne hurtigt) så kan godt sidde og hidse mig op når jeg ikke hører noget tilbage.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:27

I det mindste er jeg da ikke alene Smile

Hvad gør man? Ryster det af sig?  Sparker hunden? Banker konen?

Eller kunne man lave en slags kommunikations-kvalitets-index og lære de skide hvalpe (i alle aldre) noget om god og respektfuld kommunikation?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 00:08

Jeg vælger, hvis muligt, kun folk som har masser af positive anmeldelser.. Så plejer alt at være i orden :-)

Men ja, det er et problem. Get over it, og vær glad for du ikke har releaset nogle penge.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:46

Petrus:
Jeg oplever ofte, at udbyderen ikke svarer, eller værre endnu, at man efter en dialog i email pludselig holder op med at svare!

Jeg oplever det samme (byder dog aldrig ind i freelancer, da jeg som oftest kun har tid til at svare heri i det alm. forum). Men jeg får en del lange private beskeder med en hel masse spørgsmål (om PrestaShop), hvor folk gerne vil købe hjælp. Disse har jeg slavisk besvaret og så ofte haft korrespondance frem og tilbage - og derefter tavshed. Jeg har det ligesom jer: Jeg synes, det er yderst uhøfligt ikke at svare. Specielt når den person man har skrevet med åbenlyst har brugt tid på svaret eller på at vejlede osv. Af samme årsag er jeg holdt op med at give en masse vejledning/hjælp i indledende korrespondance for det er simpelthen min tid lige ud af vinduet.

Jeg har det selv sådan, at hvis jeg indhenter tilbud fra f.eks. 3 håndværkere, så får de to der ikke har fået opgaven en melding tilbage om hvorfor (det er ikke sikkert jeg fortæller dem 100% sandhed), men de får et svar tilbage under alle omstændigheder. Man kan simpelthen ikke være andet bekendt!

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:56

de enkel opgaver jeg har lagt ud på freelancer fik jeg svaret til alle der skrev et tilbud , det er almindelige høflighed at svare , vis en ikke fik opgaven så svare man vedkommen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:04

Mikael christiansen:
de enkel opgaver jeg har lagt ud på freelancer fik jeg svaret til alle der skrev et tilbud , det er almindelige høflighed at svare , vis en ikke fik opgaven så svare man vedkommen 

Sjovt Mikael - du er faktisk en af dem, jeg har brugt lang tid på at skrive frem og tilbage med, hvor du så holdt op med at svare.....Som jeg husker det, var du i en konstant udbudsrunde, og jeg skal ikke komme ind på flere detaljer her.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Petrus:
Hvad gør man? Ryster det af sig?  Sparker hunden? Banker konen?

1 eller 3... det skal ikke gå ud over hunden Skype-Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25

Presta:

Mikael christiansen:

Sjovt Mikael - du er faktisk en af dem, jeg har brugt lang tid på at skrive frem og tilbage med, hvor du så holdt op med at svare.....Som jeg husker det, var du i en konstant udbudsrunde, og jeg skal ikke komme ind på flere detaljer her.

jeg skrev vist tilbage jeg valgte en anden til opgaven men du må undskyld vis ikke fik svaret så du viste det at jeg valgte en anden til min opgave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)