Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man returnere en Microsoft C5 man ikke har fået?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

For noget tid siden blev jeg ringet op af vedkommende som styrer bogholderiet for min kones lille massage virksomhed. Han er også ansat i et firma der sælger Microsoft C5. Han påstod at det var nødvendigt at vi skulle have vores eget program og at de lige havde et tilbud, hvor Microsoft har en kampagne. Det sagde jeg okay til, men fortrød efter nogle dage, hvor jeg oplyste ham at vi har fundet et cloudbaseret regnskabprogram som vi hellere vil benytte, og at vi opsagde vores aftale med ham. Senere blev jeg ringet op af det firma hvor han er ansat, hvor jeg gentog mundtligt, såvel som skriftligt at vi ikke ønsker at købe programmet. I går fik jeg så et konto udtog, hvor der står at vi skylder dem cirka 10.000 kr for C5. 

Jeg gentager hændelsesforløbet i en mail, hvortil han svarer: 

Vi har meldt ud til Microsoft at I alligevel ikke vil have C5. Vi har nu fået svar fra Microsoft om det, I kan godt bytte produktet til noget andet lige som alt andet Software licens returnering, men I kan desværre ikke få kreditornota eller få pengene retur, kun til bytning til noget andet i C5 produkt området.

Det produkt C5 som I vil returnere er ellers med 50% rabat på Grundpakken, og det er meget sjældent der kommer kampagne fra Microsoft på C5 området.

Der er ikke mere kampagne fra Microsoft på C5 området. 

Hjælp vi føler os presset til at købet et 1) Produkt vi aldrig har fået 2) Et produkt vi ikke ønsker. 

Kan det virkelig være rigtigt?

Bedste hilsner 

Allan Chemnitz, Grønland

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som mere end grundpakke hvis den medmhalv pris kampagne koster 10.000 kr
Når du erkender du har købt den, hænger du på den. At du nogle dage efter ombestemmer dig, frigør dig ikke overfor sælger, men du skal jo produktet, en licensnøgle og en disk eller download
Du kan jo slå på at du aldrig modtog licens, hvis det var tilfældet, og dermed ikke kan ha taget softwaren i brug, hvis du er sikker, men der er også systemer, hvor du ikke kan registrere en nøgle uden at betale, så uanset hvad,mtror jeg det er svært for dig

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man som du gør, erkender at ha bestilt et produkt, ja så hænger man jo på det køb som det generelle. Sælger har muligvis skulle rundt om ms for at se hvad han kunne gøre, men du HAR købt og det er så det.

Du skal naturligvis ha produktet, en licensnøgle eller hvad det måtte være, og skal så måske downloade software

Det er bittert hellere at ville ha noget andet, men når du vedkender dig ordren tror jeg ikke du slipper for betaling, men vist lyder det som et dyrt kampagnetilbud
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har modtaget det. Skal du ikke betale.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan,

Allan Chemnitz:
Det sagde jeg okay til, men fortrød efter nogle dage, hvor jeg oplyste ham at vi har fundet et cloudbaseret regnskabprogram som vi hellere vil benytte, og at vi opsagde vores aftale med ham.

Den historie tåler vist ikke at komme ret langt frem i dagspressen - har I betalt de 10.000?

Hvis ikke så lad være medens I afklare jeres udeståender.

Jeg ville gå direkte til Microsoft Denmark med den sag og klage over deres forhandlers håndtering af sagen - den holder jo ikke - naturligvis kan I fortryde et par dage senere - og får aftalen omstødt! - Det burde I kunne -

Var der foretaget levering og installation af programmet da I fortryder?  

    

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Nåe den kom med underligt siden lukkede ved afsendelsen?

Allan Chemnitz:
Det sagde jeg okay til, men fortrød efter nogle dage, hvor jeg oplyste ham at vi har fundet et cloudbaseret regnskabprogram som vi hellere vil benytte, og at vi opsagde vores aftale med ham.

Så den er slettet igen!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har intet modtaget andet end en faktura, konto udtog og en telefonopringning. Vi har ikke set noget produkt på noget tidspunkt, ej heller licensnøgler. 

Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har intet modtaget der ligner et produkt eller CD, ej heller licensnøgle. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Går ud fra at der heller ikke er betalt noget?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt. Vi har ikke betalt, eftersom vi aldrig har modtaget andet end faktura og kontoudtog.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)