For noget tid siden blev jeg ringet op af vedkommende som styrer bogholderiet for min kones lille massage virksomhed. Han er også ansat i et firma der sælger Microsoft C5. Han påstod at det var nødvendigt at vi skulle have vores eget program og at de lige havde et tilbud, hvor Microsoft har en kampagne. Det sagde jeg okay til, men fortrød efter nogle dage, hvor jeg oplyste ham at vi har fundet et cloudbaseret regnskabprogram som vi hellere vil benytte, og at vi opsagde vores aftale med ham. Senere blev jeg ringet op af det firma hvor han er ansat, hvor jeg gentog mundtligt, såvel som skriftligt at vi ikke ønsker at købe programmet. I går fik jeg så et konto udtog, hvor der står at vi skylder dem cirka 10.000 kr for C5. Jeg gentager hændelsesforløbet i en mail, hvortil han svarer: Vi har meldt ud til Microsoft at I alligevel ikke vil have C5. Vi har nu fået svar fra Microsoft om det, I kan godt bytte produktet til noget andet lige som alt andet Software licens returnering, men I kan desværre ikke få kreditornota eller få pengene retur, kun til bytning til noget andet i C5 produkt området. Det produkt C5 som I vil returnere er ellers med 50% rabat på Grundpakken, og det er meget sjældent der kommer kampagne fra Microsoft på C5 området. Der er ikke mere kampagne fra Microsoft på C5 området. Hjælp vi føler os presset til at købet et 1) Produkt vi aldrig har fået 2) Et produkt vi ikke ønsker. Kan det virkelig være rigtigt? Bedste hilsner Allan Chemnitz, Grønland |
Lyder som mere end grundpakke hvis den medmhalv pris kampagne koster 10.000 kr
Når du erkender du har købt den, hænger du på den. At du nogle dage efter ombestemmer dig, frigør dig ikke overfor sælger, men du skal jo produktet, en licensnøgle og en disk eller download
Du kan jo slå på at du aldrig modtog licens, hvis det var tilfældet, og dermed ikke kan ha taget softwaren i brug, hvis du er sikker, men der er også systemer, hvor du ikke kan registrere en nøgle uden at betale, så uanset hvad,mtror jeg det er svært for dig