Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal med mig til Shopcamp 2012?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle I glade Amino'er.

Så har jeg netop tilmeldt mig Shopcamp 2012. Glæder mig helt vildt til at blive vejledt af så kompetente eksperter, som der er at finde på dette års Shopcamp.

Men udover de 6 eksperter, så ville jeg da gerne høre, hvem der ellers skal med herinde fra.? Har du været med før, eller skal du også med for første gang som mig?

Med de bedste hilsner

Mads

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

EJ, hvor er jeg misundelig, bare det var mig :)

Jeg har talt med flere der har været af sted, og de roser det alle til skyerne!.

Rigtig god tur

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:49

Mads Daugaard Sørensen:
Men udover de 6 eksperter, så ville jeg da gerne høre, hvem der ellers skal med herinde fra.?

Jeg skal ikke med, men jeg har da anbefalet et par af mine kunder at tage med.

Med den stab der er med, så må det være svært at blive væk som webshop-ejer.

/Brian

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:20

Hej Mads,

Som oplægsholder er jeg selvfølgelig nysgerrig efter, hvem der dukker op. Og foruden dig har jeg i hvert fald bemærket, at Casper Schneidereit og Maj Wismann har meldt offentligt ud, at de skal på Shopcamp.

Jeg har vist nok hørt andre navne, men det var vist direkte fra arrangørerne, så dem vil jeg ikke melde ud offentligt. Måske kan du finde navne på andre deltagere ved at se, om nogen har kommenteret på Shopcamps Facebook-side.

Jeg glæder mig i hvert fald. Og husk nu, at du (og andre Shopcamp-tilmeldte) altid er velkommen til at skrive mig en besked med ønsker om emner, du gerne vil have behandlet indenfor Adwords.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:38

Hej Mads

Jeg skal da klart med på shopcamp - glæder mig til at blive klogere, og møde spændende forelæsere.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 08:09

Boysen:

EJ, hvor er jeg misundelig, bare det var mig :)

Jeg har talt med flere der har været af sted, og de roser det alle til skyerne!.

Rigtig god tur

Dejligt at høre, at andre har været tilfredse med Shopcamp. Det gør da bare, at man glæder sig endnu mere.

Tak for det :-)

Brian Reinhold Jensen:

Jeg skal ikke med, men jeg har da anbefalet et par af mine kunder at tage med.

Med den stab der er med, så må det være svært at blive væk som webshop-ejer.

Okay, jeg håber, at du har haft held med at få lokket nogle med. 

Ja, selvom prisen kan lyde af meget, er det jo ingenting i forhold til, hvad jeg forventer at få retur igen af viden.

Frank Hellerup Madsen:

Som oplægsholder er jeg selvfølgelig nysgerrig efter, hvem der dukker op. Og foruden dig har jeg i hvert fald bemærket, at Casper Schneidereit ogMaj Wismann har meldt offentligt ud, at de skal på Shopcamp.

Jeg har vist nok hørt andre navne, men det var vist direkte fra arrangørerne, så dem vil jeg ikke melde ud offentligt. Måske kan du finde navne på andre deltagere ved at se, om nogen har kommenteret på Shopcamps Facebook-side.

Det lyder godt. Jeg har kigget lidt på Facebook-siden, og har også fundet andre der. Så jeg glæder mig til at se, hvem der dukker op.

Martin Olsen:
Jeg skal da klart med på shopcamp - glæder mig til at blive klogere, og møde spændende forelæsere.

Det lyder godt Martin. Ja, er sikker på, at det bliver meget lærerigt.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:35

Hej Mads (Og alle i andre)

Fin tråd du har lavet her, og jeg kan godt forstå du er nysgerrig for at høre hvem der ellers kommer. :)

Jeg er, som nogen måske ved, medarrangør af Shopcamp, men kan ikke offentligt afsløre hvem der deltager, men dem der vil, er selvfølgelig meget velkommen til at deltage i tråden her.

Jeg kan dog fortælle til dem der deltager at der ca. 14 dage inden Shopcamp, kommer en mail med en deltagerliste, så i kan se hvem i skal netværke med, og evt. arrangere noget samkørsel med.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 10:43

Melder mig også under fanerne - ganske vist ikke som shopejer, men interesseret shopdesigner ;)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:04

Hej Mads

Som Frank rigtig nok skriver, så deltager jeg også i til Shopcamp 2012. Hvis det har interesse, så er det ikke mere end et par dage siden, at jeg skrev et længere indlæg om min webshop.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 21:59

Lars Bachmann:
Jeg kan dog fortælle til dem der deltager at der ca. 14 dage inden Shopcamp, kommer en mail med en deltagerliste, så i kan se hvem i skal netværke med, og evt. arrangere noget samkørsel med.

Hej Lars

Okay, den vil jeg glæde mig til at se. Kan du oplyse, om der er ved at være fyldt op?

Kim Dolleris:
Melder mig også under fanerne - ganske vist ikke som shopejer, men interesseret shopdesigner ;)

Hej Kim

Det lyder godt. Så kan du jo give guldkornene videre til dine kunder. :-)

ShopWithSocks.com:

Hej Mads

Som Frank rigtig nok skriver, så deltager jeg også i til Shopcamp 2012. Hvis det har interesse, så er det ikke mere end et par dage siden, at jeg skrev et længere indlæg om min webshop. 

Hej Casper

Super indlæg. Ser jeg frem til at høre mere om.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)