jeg mangler 100.000 kr som garanti til en betalingsaftale aftale med PBS. Min forretningsmodel er kendt og køreklar. Alt webudvikling er lavet, salgsarbejdet er påbegyndt med første samarbejdsaftale under vejs, kontrakter mm er udarbejdet. I mine øjne var det en formsag at få en betalingsaftale med PBS men nu mangler jeg som sagt lidt lommeuld for at komme videre.
Jeg håber at høre fra dig som har lidt likviditet som du ikke ved hvad du skal stille op med inden for en uges tid, ellers beder jeg om en bankgaranti i min bank. Håber at høre fra en med lyst og mod på en sjov forretning.
Hej og tak for dit svar. Jeg er klar over at man kan få paypal mm uden at betale men jeg henvender mig til et kundesegment hvor dankort nok er det mest trygge :-) så kan du selv gætte på alder og køn.
Hvad med Visa/Dankort? Dem kan du sagtens tage imod med Euroline som indløser :-) Men hvis rene dankort er et krav, så kan jeg godt se problemet - så kommer du ikke udenom Nets, desværre.
Hvad med Visa/Dankort? Dem kan du sagtens tage imod med Euroline som indløser :-) Men hvis rene dankort er et krav, så kan jeg godt se problemet - så kommer du ikke udenom Nets, desværre.
Du ville stadigvæk have en månedlig udgift til en betalings gateway :-)
Hvis du tror på idéen så hop da i Banken og få dem til at stille en garanti, jeg tror ikke du finder nogle som vil låne dig deres goodwill hos PBS/Nets uden at få noget for det. Det er selvfølgelig pisse træls at skulle stille en bankgaranti for 100.000kr, men de gør det altså for at holde diverse fuskere væk fra at kunne hæve en masse penge på folks kort og så lukke biksen uden at leverer nogen form for varer eller serviceydelser.
Medmindre man har en hobby forretning ville jeg aldrig fravælge dankortet. Hver gang man opstiller begrænsninger går man glip af omsætning. Folk der anbefaler euroline glemmer ofte at fortælle om de høje gebyrer man bliver opkrævet når visa delen bruges.
Du bør også overveje ewire.dk Med en ewire business light aftale kan du modtage dankort, VISA, electron og mastercard. Og du behøver IKKE en aftale med NETS.
Priser på ewire business light kan findes her: http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light/business-light-priser.aspx
Teknisk og integration kan findes her: http://www.ewire.dk/dk/integration/ressourcer.aspx
Med venlig hilsen Thomas Vestergaard (Ewire medarbejder)