Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin: Video overlay på forside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger et Wordpress plugin der kan søge for at en video kommer frem som et overlay over selve forsiden når man besøger min hjemmeside. Er der en der kan pege mig i den rigtige retning?

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:30
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:47

Hej Kristian,

Tak for svaret. Du har dog misforstået det jeg efterspørger. Jeg har brug for et plugin der kan vise en video med skraveret/grå/mørkere baggrund foran alt andet på min hjemmesides forside. Altså en slags pop-up video afspiller som brugeren møder på forsiden.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:37

Hej Aminoer,

Jeg har fundet et plugin der hedder WP Popup Scheduler. Det virker dog ikke helt efter hensigten, eftersom at den viser embed koden fra min YouTube video i stedet for selve videoen. Kender i andre plugins?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:01

Jeg ved godt, at videoer er tidens trend, men jeg ser dem sjældent - faktisk slukker jeg for dem, da jeg ikke har tålmodighed til dem.

Det tager også alt for lang tid. Ofte ville man kunne læse forklaringen i tekst-format på, lad os sige, et minut, frem for at sidde og kigge i 5 minutter.

Martin Thorborgs videoer er hyggelige og ganske ofte interessante at kigge på, især fordi de blander privatliv sammen med noget uformelt og så pludeselig et budskab, der reelt kunne siges med en linie, men ikke ville opfattes, hvis man blot læste denne linie. Det er retorik på højt plan, altså at sludre lidt og pludselig banke et budskab ud over rampen, for derpå at sludre lidt igen.

Det særlige er, at Thorborg måske blot sidder og snakker i sin bil om øst og vest, men pludselig siger et eller andet, der er interessant og måske yderst relevant for en selv. Men den slags videoer egner sig ikke til en forside. Det er videoer, hvor man først laver en kop kaffe og sætter sig ned for at se dem.

Der er en nyhedsside her i Thailand, der gik væk fra tekst-nyheder og over til video-nyheder - nu kommer jeg der ikke mere, da jeg ikke vil bruge lang tid på at læse nyheder.

Måske er jeg gammeldags, men det er ikke mig, og jeg er næppe den eneste - det plejer jeg ikke at være.

OG, når man sidder på et kontor, selvom jeg er chef, så ville det virke demoraliserende, hvis jeg sad og så videoer i arbejdstiden. På kontoret er min PC sat på lydløs, da der ikke skal komme mærkelige lyde fra min computer.

Hvis jeg skulle bruge videoer på nogle af mine hjemmesider, så ville jeg lave en TV-sektion, som Amino har, og der ville jeg måske lave en video over hvert emne.

Men det var jo næppe et svar på dit spørgsmål, men blot en betragtning herfra på Mors Dag i Thailand.

Hilsen, Robert

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:47

Hej Robert,

Du har ret i noget af det du siger, men det var nu slet ikke det tråden gik ud på. Jeg har ikke brug for at høre synspunkter om hvor vidt det er en god eller dårlig idé at bruge video. Faktum er at vi har lavet en video som sælger vores budskab 100 gange bedre end tekst kan og den skal altså præsenteres for brugeren når han/hun finder vores side.

Jeg søger stadigvæk nogle der har erfaringer med plugin'et eller andre lignende plugins.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:59

Hej Lars , 

Prøv at tjekke" title="video" target="_blank"> denne video ud - Den viser dig hvordan du kan gøre det, med et gratis plugin. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:13

Stokholm Jewelry:

Hej Lars , 

Prøv at tjekke

" title="video" target="_blank"> denne video ud - Den viser dig hvordan du kan gøre det, med et gratis plugin. 

Hej Frederik,

Har du prøvet plugin'et? Jeg søger et plugin der automatisk kan lave overlay effekt og vise en video når brugeren kommer ind på min hjemmeside (på forsiden), uden at klikke på noget og uden at skulle ind i en post eller på en side. Det ser det ikke umiddelbart ud til at det kan.

Dbh Lars

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:16

Lars Østergaard:

Hej Frederik,

Har du prøvet plugin'et? Jeg søger et plugin der automatisk kan lave overlay effekt og vise en video når brugeren kommer ind på min hjemmeside (på forsiden), uden at klikke på noget og uden at skulle ind i en post eller på en side. Det ser det ikke umiddelbart ud til at det kan.

Dbh Lars

Nej jeg har ikke selv prøvet plugin'et. Men jeg er næsten 100% sikker på at med lidt kodning, kan du få det som du øsnker det. Prøv evt. at kontakte en programmør han kan hjælpe dig med at lave lidt kodning i plugin'et. 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:57

Hej igen Frederik,

Ja, jeg er også sikker på at en programmør kan hjælpe mig. Men jeg leder efter en gratis løsning i første omgang. Hvis det slet ikke kan lade sig gøre, må jeg jo gå betalingsvejen :)

Men tak for hjælpen so far i hvert fald!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)