Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

værdi af google plus +1 for SEO

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Wellin:

Af ren nysgerrighed: :-) Er det brugen af en G+ side du har fravalgt? Eller er det også brugen af g+ sociale ikoner på siden? (dem kan man jo sagtens have, uden at have en G+ side)

dbh
Kenneth

Hej Kenneth.

Indtil videre begge dele :-) Min side er amerikansk, og jeg har lige pt. valgt facebook, twitter, digg og YouTube. Måske Google + kommer på senere som ikon, men umiddelbart tvivler jeg på det. Mener du selv, at det er et forkert fravalg?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:50

Kenneth Wellin:

Af ren nysgerrighed: :-) Er det brugen af en G+ side du har fravalgt? Eller er det også brugen af g+ sociale ikoner på siden? (dem kan man jo sagtens have, uden at have en G+ side)

dbh
Kenneth

Hej Kenneth.

Indtil videre begge dele :-) Min side er amerikansk, og jeg har lige pt. valgt facebook, twitter, digg og YouTube. Måske Google + kommer på senere som ikon, men umiddelbart tvivler jeg på det. Mener du selv, at det er et forkert fravalg?

Dbh

Thomas

man behøver faktisk være aktive der , men kan nøjes med logoet der og alle der mener man levere god service plusser jo en og det kræver jo ingen tid du skal være social aktive der , så det er bare få ikonet på siden da det er en fordel og oveni kan folk se man bliver anbefalet af andre mennesker det giver jo kunder i sidste ende

desuden tror jeg også google plus er kommet for at blive så at bruge ingen tid på den på men nøjes med den gode service der motivere andre til plusse er ganske gratis og vi alle lever jo af at levere den bedste service så det er ekstrem motiverende med sådan et logo på siden og husk oveni google belønner så den gode service man leverer nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:54

TT Tekstforfatter:
Måske Google + kommer på senere som ikon, men umiddelbart tvivler jeg på det. Mener du selv, at det er et forkert fravalg?

Ja, jeg mener det er forkert :-) Men det er jo min personlige vurdering - og der har du jo så bare en anden. Og det har jeg det da helt fint med.

Jeg vurderer det således: Hvis man ikke mener at have "kræfterne", lysten, muligheden eller hvad der nu er grunden, til at få sig en G+ side, så er det i det mindste "gratis" at kaste de sociale G+ ikoner på sin side og den vej igennem få noget (igen gratis) reklame via delinger og nogle anbefalinger via +1'ere. Og så er det jo heller ikke så dårligt, at det gavner rent seo-mæssigt.

Min vurdering er, at G+ absolut er kommet for at blive og at man kan forvente, at det fremover vil være et af de stærkeste sociale netværk, når man ser på værdien rent markedsføringsmæssigt. Alene den meget stærke integration (eller måske netop derfor) med Google søgemaskinen, gør det yderst interessant for rigtig mange at arbejde seriøst med G+.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:55

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Kenneth Wellin:

dbh
Kenneth

Hej Kenneth.

Dbh

Thomas

man behøver faktisk være aktive der , men kan nøjes med logoet der og alle der mener man levere god service likes jo og det kræver jo ingen tid du skal være social aktive der

Det regnede jeg egentlig også med, men troede, at jeg tog fejl ud fra det, som Kenneth skrev.

Jeg må tilstå, at jeg så vælger Google + fra. Jeg gider ikke være aktiv der også, eftersom jeg allerede er aktiv på facebook og også bliver det på twitter. Det bliver simpelthen for meget arbejde, når jeg først og fremmest skal bruge noget nær fuldtid på indholdet til selve websitet.

Derudover vil det virke som spam, hvis jeg poster de samme ting til de samme mennesker på både facebook og google +.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Kenneth Wellin:

dbh
Kenneth

Hej Kenneth.

Dbh

Thomas

man behøver faktisk være aktive der , men kan nøjes med logoet der og alle der mener man levere god service likes jo og det kræver jo ingen tid du skal være social aktive der

Det regnede jeg egentlig også med, men troede, at jeg tog fejl ud fra det, som Kenneth skrev.

Jeg må tilstå, at jeg så vælger Google + fra. Jeg gider ikke være aktiv der også, eftersom jeg allerede er aktiv på facebook og også bliver det på twitter. Det bliver simpelthen for meget arbejde, når jeg først og fremmest skal bruge noget nær fuldtid på indholdet til selve websitet.

Derudover vil det virke som spam, hvis jeg poster de samme ting til de samme mennesker på både facebook og google +.

du behøver altså slet ikke være aktive der du kan nøjes med logoet folk kan så dele dig også der det vil bestemt have en seo fordel når man levere en god service for folk elsker plusse gode sider , så det er ekstrem motiverende med sådan et logo på ens side

du behøver slet ikke postet eller lave noget som helst kun have dette logo så skal der nok komme nogle plusser hen ad vejen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:03

Kenneth Wellin:

TT Tekstforfatter:
Måske Google + kommer på senere som ikon, men umiddelbart tvivler jeg på det. Mener du selv, at det er et forkert fravalg?

Ja, jeg mener det er forkert :-) Men det er jo min personlige vurdering - og der har du jo så bare en anden. Og det har jeg det da helt fint med.

Jeg vurderer det således: Hvis man ikke mener at have "kræfterne", lysten, muligheden eller hvad der nu er grunden, til at få sig en G+ side, så er det i det mindste "gratis" at kaste de sociale G+ ikoner på sin side og den vej igennem få noget (igen gratis) reklame via delinger og nogle anbefalinger via +1'ere. Og så er det jo heller ikke så dårligt, at det gavner rent seo-mæssigt.

Min vurdering er, at G+ absolut er kommet for at blive og at man kan forvente, at det fremover vil være et af de stærkeste sociale netværk, når man ser på værdien rent markedsføringsmæssigt. Alene den meget stærke integration (eller måske netop derfor) med Google søgemaskinen, gør det yderst interessant for rigtig mange at arbejde seriøst med G+.

dbh
Kenneth

Hmm. Jamen, jeg kan sagtens se din pointe. Det er et musiksite, jeg har skabt, men når jeg ser andre store amerikanske musiksites, så benytter de ikke "google +", men kun "facebook", "twitter" og "YouTube.

Eksempelvis denne side, som nok er den mest "trendy": http://pitchfork.com/

Dbh

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:07

Ok, Mikael, så misforstod jeg dig. Så må jeg jo nok hellere få G+ ikonet på :-)

Dbh

Thomas

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:08

TT Tekstforfatter:
Det bliver simpelthen for meget arbejde, når jeg først og fremmest skal bruge noget nær fuldtid på indholdet til selve websitet.

Det kan jeg sagtens følge dig i. Der er jo trods alt kun 24timer/døgn - den begrænsning er vi flere, som lider under :-) Det var egentlig også derfor, at jeg nævnte det med, at man bare kan have G+ ikonerne på sin side, så er man trods alt igang.

dbh
Kenneth

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:11

TT Tekstforfatter:
Hmm. Jamen, jeg kan sagtens se din pointe. Det er et musiksite, jeg har skabt, men når jeg ser andre store amerikanske musiksites, så benytter de ikke google, men kun "facebook", "twitter" og "YouTube.

Der er for mig heller ingen tivl overhovedet om, at du selvfølgelig skal lægge kræfterne der "hvor det sker" indenfor den branche, som du arbejder med og der hvor du har dit kundegrundlag.

dbh
Kenneth

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Wellin:

TT Tekstforfatter:
Det bliver simpelthen for meget arbejde, når jeg først og fremmest skal bruge noget nær fuldtid på indholdet til selve websitet.

Det kan jeg sagtens følge dig i. Der er jo trods alt kun 24timer/døgn - den begrænsning er vi flere, som lider under :-) Det var egentlig også derfor, at jeg nævnte det med, at man bare kan have G+ ikonerne på sin side, så er man trods alt igang.

dbh
Kenneth

Enig! :-) Vil jeg gøre.

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)