Eksempelvis en aktiv indsats i kraft af promoverende videoer på YouTube! Det har for flere udrettet mirakler :-)
som også ejes af Google :) Jeg forstår godt hvor du vil hen, og dig kan man også sagtens tage seriøst hvorimod "GLEM NU GOOGLE" kun skriver for at være rasmus modsat :) undskyld rasmus ;)
Men ja der findes da klart også andre metoder til at promovere sig, men man kan jo sige at de fleste af de steder du ville promovere dig på, i rigtig mange tilfælde ikke ville være noget hvis ikke de var tilstede på Google. tag nu fx Amino.
MVH Kim
Uups! :-) Ja, det har du jo naturligvis helt ret i. Glemmer nogen gange, at YouTube er en del af Google. Men som du selv skriver, så giver det nogle promotion-muligheder, som den mere velkendte del af Google ikke giver. Uanset hvad, så må man selv vurdere, hvad der kan give værdi! :-)
Forenklet sagt, kunne man sige: Hvorfor ikke bare afprøve det? Om du gør det nu, fra starten af, eller på et senere tidspunkt, er naturligvis op til dig. Hvad har du at miste? Ikke noget -- andet end tid.
Enig. Man kan jo altid springe fra igen, hvis man konstaterer, at det ikke er arbejdet værd.
TT Tekstforfatter:
Jeg kan dog sige så meget, at jeg selv har valgt Google + fra indtil videre på et website, jeg forhåbentligt snart kan lancere.
Af ren nysgerrighed: :-) Er det brugen af en G+ side du har fravalgt? Eller er det også brugen af g+ sociale ikoner på siden? (dem kan man jo sagtens have, uden at have en G+ side)
Nej google.com er næsten et MONOPOL - jeg siger bare brug din tid fornuftig - 90 % af alle hemmeside på google laver ikke penge
og det er uanset om man bruger eller få SEO eller bruger penge på adwords - så er det svært og lave penge via google som firma
google måler på - twitter gogole + facebook alexa / h1 - h6 tags seo-venlig tekst SEO gode url´er meta tags - I MIN BARE RØV - alle de parametre kræver din tid og giver dig ikke penge til dinvirksomhed
så derfor brug Jeres tid fornuftig og effektivt - alle deres lorte regler og deres måde folk skal køre et website på glem det for det virker ikke og give dig ikke penge
hvor er google bare dejlige og sikke dejligt at man kan side og få en masse venner man sider skriver med på facebook der siger godt om en at det giver en mere gang med likes på siden , det er simpelthen bare dejligt
tænk bare nogle gode nyheder i ekstrabladet.dk og de er så venlige linke til så alle ser en der det motivere til at gøre det godt og bare god service belønnes det kan man ikke klage over at google belønner god service , så en ting er sikker jeg forsætter med den gode service , da det kan betale sig , kan da godt være et par medie links belønnes meget af google , det problem nogle måske kunne se er at de ikke kan følge med og der kan må man bare ansætte nogle flere mennesker i sin virksomhed
nogle belønnes rigtigt meget få likes igennem alle ens kunder like og plusser en så det eneste problem ved at levere god service er du belønnes så meget at din server ikke kan følge med og du har ikke folk nok , men ellers er det altså bare levere den gode service der giver gang i forretning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows