Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

værdi af google plus +1 for SEO

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

kan godt lig google   kan bare ikke lig den måde de vil have flok som slaver - af deres firma

og alle dem som ikke kan lave Penge på GOOGLE.COM -    også selv om man køre med adwords så  tager de bare floks penge.

så derfor kan godt lig google kan bare ikke lig den måde de laver deres Forretning på - og al deres lort med Algoritmer og updates straff og lort    glem google hvis du vil lave penge

GOOGLE.COM ER SPILD AF ENS TID  go to ----> http://www.lycos.com/

Mvh

Danmarks bedst søgemaskine expert - mod google

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:21

@thk1976: G+ har efterhånden været diskuteret igen og igen rigtig mange steder og rigtig mange gange. Og konklusionen er vist nogenlunde klar: Hvis du vil noget med SEO, kan du godt påregne, at G+ bliver (det er det faktisk allerede) en stor del af "gamet". Muligheden for at se, hvad ens bekendte/venner anbefaler og selv give sine anbefalinger er en del af det. Men herudover indeholder G+ jo også ting som muligheden for at dele indhold med andre G+ brugere (ligesom deling på facebook) og f.eks. author markup. Google arbejder løbende på at udvide mulighederne og jeg er faktisk helt sikker på, at vi ikke har set det sidste endnu.

Så min anbefaling: Der er *kun* *een* vej: Se at komme igang med G+, hvis du ikke allerede er der. Jo hurtigere du får opbygget dig et netværk og begynder at udnytte de mange spændende muligheder, jo bedre. Om man kan lli' Google eller ej, er faktisk helt underordnet i denne sammenhæng: De er der og det skal bruges/udnyttes.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 13. Aug 12
Skrevet kl. 19:33
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:38

Kenneth Wellin:
Se at komme igang med G+

Og når vi så alle sammen er kommet i gang med G+, hvor står vi så? Er der ikke noget i Matador der hedder 'Ryk tilbage til start' Sad

Mvh. John.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:55

John J:

Kenneth Wellin:
Se at komme igang med G+

Og når vi så alle sammen er kommet i gang med G+, hvor står vi så? Er der ikke noget i Matador der hedder 'Ryk tilbage til start' Sad

Mvh. John.

Det sker aldrig at ALLE kommer igang med det. Men jo det er jo selvfølgelig derfor Google hele tiden laver nye opdateringer og retter deres algoritmer til.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 13. Aug 12
Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

JA men al den tid google kærver  tid og penge   er total spild af tid   

prøv lige og tænk over det    FACEBOOK GOOGLE  og Google + Twitter og SEO af ens hejmmeside

al den tid man bruger på alle de amerikanske medier er total spild af ens tid

-   brug din tid effektivt og fornuftig  og lav penge  til din virksomhed

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:05

Jeg forstår nu egentlig godt GLEM NU GOOGLE's tydelige frustration over Google. Men jeg forstår også godt, at andre promoverer værdien af Google +. Ja, jeg ved godt, at denne indledning lyder meget "Radikale Venstre"-agtigt, hvor man er både for og imod. Men jeg fornemmer selv, at det for os alle hver især handler om at vurdere, hvad vi kan få ud af Google + (eller andre sociale netværker for den sags skyld)?

Jeg mener selv, at det er meget afhængigt/uafhængigt af, hvilke sider/forretninger vi har, og hvilke andre promotion-muligheder, der foreligger. Forenklet sagt, kunne man sige: Hvorfor ikke bare afprøve det? Om du gør det nu, fra starten af, eller på et senere tidspunkt, er naturligvis op til dig. Hvad har du at miste? Ikke noget -- andet end tid.

Jeg kan dog sige så meget, at jeg selv har valgt Google + fra indtil videre på et website, jeg forhåbentligt snart kan lancere. Hvorfor? Fordi jeg ligesom GLEM NU GOOGLE også med tiden er blevet ret frustreret over, at der tillæges Google så meget betydning. Er de magtfulde? Ingen tvivl om det. MEN...der er altså ikke desto mindre også andre muligheder for at promovere sig selv og få mange flere besøgende på ens sider. Eksempelvis en aktiv indsats i kraft af promoverende videoer på YouTube! Det har for flere udrettet mirakler :-)

Det er i hvert fald værd at tage med i ens beslutningsprocess!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Eksempelvis en aktiv indsats i kraft af promoverende videoer på YouTube! Det har for flere udrettet mirakler :-)
som også ejes af Google :) Jeg forstår godt hvor du vil hen, og dig kan man også sagtens tage seriøst hvorimod "GLEM NU GOOGLE" kun skriver for at være rasmus modsat :) undskyld rasmus ;)

Men ja der findes da klart også andre metoder til at promovere sig, men man kan jo sige at de fleste af de steder du ville promovere dig på, i rigtig mange tilfælde ikke ville være noget hvis ikke de var tilstede på Google. tag nu fx Amino.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:06

GLEM NU GOOGLE:
kan godt lig google   kan bare ikke lig den måde de vil have flok som slaver - af deres firma

Det er en ommer.

Google er en fri tjeneste og ikke noget du er tvunget til at bruge - Så nej, de bruger ikke en slave metode.

GLEM NU GOOGLE:
Danmarks bedst søgemaskine expert - mod google

Bruger du bing :p?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:26

KTJ-Media.dk:

TT Tekstforfatter:
Eksempelvis en aktiv indsats i kraft af promoverende videoer på YouTube! Det har for flere udrettet mirakler :-)
som også ejes af Google :) Jeg forstår godt hvor du vil hen, og dig kan man også sagtens tage seriøst hvorimod "GLEM NU GOOGLE" kun skriver for at være rasmus modsat :) undskyld rasmus ;)

Men ja der findes da klart også andre metoder til at promovere sig, men man kan jo sige at de fleste af de steder du ville promovere dig på, i rigtig mange tilfælde ikke ville være noget hvis ikke de var tilstede på Google. tag nu fx Amino.

MVH Kim

Uups! :-) Ja, det har du jo naturligvis helt ret i. Glemmer nogen gange, at YouTube er en del af Google. Men som jeg/du skriver, så giver det nogle promotion-muligheder, som den mere velkendte del af Google ikke giver. Uanset hvad, så må man selv vurdere, hvad der kan give værdi! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)