Jeg har flere steder læst at google +1 for websites har en positiv effekt for søgeresultater. Men skal disse +1 likes være på hovedsiden eller undersider før de har positiv effekt på søgeresultaterne og hvilken effekt har de sammenlignet med google + followers? Håber der er nogen som kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål.
Med hensyn til spørgsmålet omkring forsider/undersider - så tror jeg en søgning på Google vil opføre sig som nu hvor Google vil forsøge at vise den side den finder mest relevant for dig. Men hvis et site har fået et +1 af en af dine venner og det ellers er relateret til søgningen, så vil denne side nu blive vurderet meget mere relevant end den måske ellers ville have gjort OG du vil få vist at din ven kan lide siden.
De vil helt sikker både kigge på den specifikke side og selve domænet, så det gælder bare om at få så mange til at +1 som muligt (dog uden at ødelægge din konvertering :) )
man kan ikke komme uden om det betyder mere og mere og google plus er jo google eget social medie så de vægter det selvfølgelige en del
Hvis det er tilfældet, så kan Google godt pakke sammen, hvis det stod til mig. Google+ ligner noget, som de prøver på at stoppe ned i halsen på brugerne.
Den holdning kan jeg sagtens følge, da de virkelig gør alt for at få alle deres brugere på deres mange services til at bruge Google+.
Men det betyder også at hvis du driver en web shop, så kommer du ikke udenom at bruge tid på Google+
Mange brugere vil ikke nødvendigvis tænke over at de faktisk bruger Google+. Men da de har en Gmail konto eller lign, så vil de begynde at kunne plusse sites og dele indhold med kontakter. Og pludselig begynder søgeresultaterne at indeholde vennernes billeder.
Og stille og roligt bliver det en integreret del af din online færden.
man kan ikke komme uden om det betyder mere og mere og google plus er jo google eget social medie så de vægter det selvfølgelige en del
Hvis det er tilfældet, så kan Google godt pakke sammen, hvis det stod til mig. Google+ ligner noget, som de prøver på at stoppe ned i halsen på brugerne.
Mvh. John. (halvgammel sur mand)
ja det er det vel , men sådan er verden folk skal tjene penge , vi gør alle alt for tjene meste sådan er verden altså og selvfølgelige kan alle ikke bare få mere kroner , jo jeg synes verden er griske og dem som har noget bedre udnytter det tit til yderste kant , jeg synes det er forkert , men nu google lagt det ind i sit vurderings grundlag hjemmesider og google betyder meget for ens forretning så man må følge med da jeg ønsker at overleve med min forretning på bedste vis
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Glem nu google de vil have vi skal bruge al vores tid på et amerikansk lorte firma.
hvis du virkelig vil sælge dine vare skal man selv opsøge sine salg - så er man en rigtig sælger og en vinder
GLEM NU GOOGLE:COM - er i virkelig så naive og dumme og tro i alle bare kan lave penge på grund af google eller et enkelt amerikansk lorte firma så tro om igen
Glem nu google de vil have vi skal bruge al vores tid på et amerikansk lorte firma.
hvis du virkelig vil sælge dine vare skal man selv opsøge sine salg - så er man en rigtig sælger og en vinder
GLEM NU GOOGLE:COM - er i virkelig så naive og dumme og tro i alle bare kan lave penge på grund af google eller et enkelt amerikansk lorte firma så tro om igen
Det var da noget af et fint og kultiveret sprogbrug du kan fremkomme med. Ingen er da vist i tvivl om at du ikke kan lide Goggle :-)