det lyder som en aftale måske lave minimalt eller ingenting og så håber du man stiger
Det er muligt at se det jeg har lavet for kunden, men det jeg søger svar på vil i betale ekstra for en garanti i dette tilfælde ?
Nu er eksemplerne meget dumme, lad os sige du ikke er til at finde på de første 50sider på nettet med et søgeord, og jeg laver mit arbejde og så kommer du frem på side 2 .. Vil du i sådan et eksempel betale ekstra.
så vil jeg ikke betale ekstra for har set mange at der nærmeste intet skal gøres for hoppe flere sider frem
jeg betaler for der bliver lavet arbejde der svare til det man betaler , dog kan få en side 1 side frem også være en udfordring men jeg vil langt hellere ligge nummer 1 og de fleste ord kan man få frem på siden 1-2 i danmark kun ord såsom seo måske poker men de fleste ord er det muligt dog udenfor danmark altså google.com kan det være sværere ved mange ord
man behøver reelt ikke meget seo viden til de fleste steder i danmark at komme på side 1 , men derfor er konvertering også mere vigtigt end , men konvertering og søgeord optimeringer hænger meget samme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ligeledes skal du vel bevise, at lige præcis din linkbuilding har en effekt, når du garanterer mig det... Kan du ik se, hvor det er jeg vil hen?
Ok jeg er med, det er måske derfor umuligt med en gararenti udfra det du siger.
Men er det muligt ved den model jeg kommer med at det er en forbedring på placeringen fra start til slut?
Ja men hvordan kan du bevise, at det er dine links, som giver forbedringen, og ik at en eller anden blogger smider noget omtale på sin blog inkl et værdifuldt link, eller at siden går viralt på FB eller andre steder?
PS i forhold til dit svar til Mikael, så forstår jeg ik, at man skal betale mere for at komme langt frem? Betaler man ik for det arbejde, som der laves? Eller sættes prisen ud fra forbedringerne? For i såfald, så skulle en lille forbedring betyde, at det næsten var gratis...