Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanti på Linkbuilding og backlinks -

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner
Jeg har tænk meget over det med garanti, og kommer med en ide der måske bliver til en forretning forbedring på mine produkter.

Det er ideen om at sælge garanti for bedre placeringer på nettet, jeg sælger markedsføring og linkbuilding via artikler og reklame på hjemmesider, og har pt. set en stor stigning i mine kunders placeringer, men jeg tør ikke sige at der er en garanti på deres søgeord.

Grunden til at jeg har holdt mig væk fra den tanke er fordi, Google hele tiden ændre deres regler og så er der jo andre der hele tide laver seo forbedringer på deres hjemmesider også, så derfor er det normalt dumt med sådanne løsninger, samtidige kan alle jo købe mine produkter.

Men hvad siger i, vil i give ekstra for en garanti ? Hvis i får en bedre placeringer på eksempel google.dk ?

(Jeg har som mange siger en dyr pris, men det er ikke bare backlinks jeg laver, det er markedsføring og linkbuilding i samme skuffe, så jeg ønsker ikke at høre om at prisen allerede er meget dyr, eller kun svar for folk der vil markedsføre deres produkter)

Jeg håber på en seriøs snak om du som køber vil betale ekstra for en garanti ordning!
På forhånd tak

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:56

Først og fremmest er det fint du spørger ind til det, men hvis du kunne udstede en sådan garanti for placeringer, så ville du svømme over i kunder :) hvilket jo kan være godt i sig selv, men jeg tror ikke rigtig på at du kan udstede en sådan garanti, heller ikke selvom den garanti ordning ville koste 50-100.000,- ekstra.

De selv samme punkter du opstiller for at du havde en tvivl om det var noget man kunne gøre, er selv samme de punkter som gør at jeg ikke tror på det kan lade sig gøre at udstede en sådan garanti.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 18:12

KTJ-Media.dk:
heller ikke selvom den garanti ordning ville koste 50-100.000,- ekstra.

Den pris er meget i overkandten jeg tænkte noget hen af 25% i prisen og 50% man får tilbage hvis det ikke gav forbedringer indenfor 3 mdr, som jeg skriver løsningen tager at lave.

Men mere om i brugere vil betale ekstra for det.

Her er et eksempel :

Min pakke1 hvis den koster 25% mere for en garanti, vil i så betale det hvis i altså fik 50% af prisen tilbage igen efter 3 måneder hvis det ikke gav resultat?

( Med det eksempel skal det så siges at jeg stadig markedsføre og reklamere udover at linkbuilder siden, så der er omtale ude, derfor kan jeg ikke give 100% tilbage)

Vil i give mere for det?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:21

TomN:

KTJ-Media.dk:
heller ikke selvom den garanti ordning ville koste 50-100.000,- ekstra.

Den pris er meget i overkandten jeg tænkte noget hen af 25% i prisen og 50% man får tilbage hvis det ikke gav forbedringer indenfor 3 mdr, som jeg skriver løsningen tager at lave.

Men mere om i brugere vil betale ekstra for det.

Her er et eksempel :

Min pakke1 hvis den koster 25% mere for en garanti, vil i så betale det hvis i altså fik 50% af prisen tilbage igen efter 3 måneder hvis det ikke gav resultat?

( Med det eksempel skal det så siges at jeg stadig markedsføre og reklamere udover at linkbuilder siden, så der er omtale ude, derfor kan jeg ikke give 100% tilbage)

Vil i give mere for det?

Ok, du mener ikke garanti for bestemte placeringer, men en garanti for bedre placeringer?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 18:55

KTJ-Media.dk:
Ok, du mener ikke garanti for bestemte placeringer, men en garanti for bedre placeringer?

Ja en bedre placering end den man allerede har, ligger siden på side 2 og kommer frem på side 1 så er det en forbedring, eller er den på side 10 og kommer frem på side 9 så er det stadig en forbedring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TomN:

KTJ-Media.dk:

Ja en bedre placering end den man allerede har, ligger siden på side 2 og kommer frem på side 1 så er det en forbedring, eller er den på side 10 og kommer frem på side 9 så er det stadig en forbedring.

Hvordan vil du dokumenterer at en forbedring skyldes dine links, og ik andre forhold, andre links eller lignende?

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 19:11

Fashion-Seller:
Hvordan vil du dokumenterer at en forbedring skyldes dine links, og ik andre forhold, andre links eller lignende?

Det vil være umuligt og spørgsmålet er mere hvorfor skal jeg også det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:12

TomN:

KTJ-Media.dk:

det er nu meget normalt man kan stige uden der laves noget , det lyder som en aftale måske lave minimalt eller ingenting og så håber du man stiger .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:16

TomN:

Fashion-Seller:

Det vil være umuligt og spørgsmålet er mere hvorfor skal jeg også det?

Hvis jeg garanterer dig, at vi har de billigste Oakley solbriller, eller jeg garanterer dig, at din lakering på din bil holder i minimum 2 år, så er det noget, som skal dokumenteres og overholdes...

Ligeledes skal du vel bevise, at lige præcis din linkbuilding har en effekt, når du garanterer mig det... Kan du ik se, hvor det er jeg vil hen?

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 19:20

Mikael christiansen:
det lyder som en aftale måske lave minimalt eller ingenting og så håber du man stiger

Det er muligt at se det jeg har lavet for kunden, men det jeg søger svar på vil i betale ekstra for en garanti i dette tilfælde ?

Nu er eksemplerne meget dumme, lad os sige du ikke er til at finde på de første 50sider på nettet med et søgeord, og jeg laver mit arbejde og så kommer du frem på side 2 .. Vil du i sådan et eksempel betale ekstra.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)